Blowen, doen of niet?

  • 27 November 2016
  • 32 reacties
  • 3020 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik zit in een best wel moeilijke situatie. Sinds een maand praat ik met een jongen en hij is best leuk, maar hij is best wel een junkie. hij blowt elke dag. Hij heeft mij ook gevraagd om te blowen en ik wil het best doen. Maar, ook weer niet. Elke keer als ik denk aan het feit dat ik drugs ga gebruiken krijg ik een heel raar gevoel in mijn buik. Maar, ik wil het gewoon een keer proberen weetje. Maar, met mijn ouders gaat het best moeilijk. S'avonds mag ik niet alleen weg, dus ik zeg die jongen elke keer af. En als ik wel een keer weg mag, dan kom ik sowieso thuis met rode ogen. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik weet het namelijk echt niet. Ik ben 15 jaar en heb nog noooooit gerookt of iets met drugs gedaan, ik heb eigenlijk ook nooit alcohol gedronken..

32 reacties

het gevoel in je buik zegt all genoeg
---geen goed idee---
meestal als mensen 1x druks gaan gebruiken gaan ze het vaker doen
en omdat dit een aardige jongen is en je er ook vaak mee omgaat
gaat dit zeker weten ook gebeuren als je druks gebruik
mijn advies is om dit niet te doen
en het die jongen ook duidelijk te maken dat je dit niet wilt doen
maar de keuze is aan jou.
ik zeg je wel effe erbij dat het niet slim is om te proberen
hier heb je wat nadelen aan druks
- het is duur
- je kan het niet onder de 18 legaal halen
- het is slecht voor je longen
- als je later als je 18 bent een auto heb en je wilt rijden maar heb de dag ervoor druks gebruikt is het verboden
- het is slecht voor de mensen om je heen
- mensen gaan denken dat je iemand bent die veel rookt en ook wiet rookt, dat is dus slecht voor je eerste indruk op mensen
.bron wikipedia
-----------------------
maar mijn tip is omdit zeker niet te doen
Groetjes James 🆒
Ik blow al een tijdje. K ben 15 jaar. Ik ga ook regelmatig naar de sportschool om aan mijn conditie te werken. En ik heb eigenlijk geen last van mn longen ofzo. Ik blow puur om tot rust te komen als ik weer een mental breakdown heb. Dus doe gewoon wat je wilt. High zijn kan heel fijn zijn maar je moet het gewoon willen
Ik zou het niet doen. Blowen kan voor sommige mensen gewoon lekker zijn en anderen krijgen voor de rest van hun leven erge gezondheids klachten. Ik zou er gewoon niet aan beginnen.

• Galaxy
Heyhey!

Het is niet erg als je drang hebt om te blowen je wilt dingen uit proberen,
Ik wil ook ooit een proberen te blowen en drinken, en snuiven roken heb ik wel eens gedaan als ik eerlijk ben.
En ik heb w eens drang om nog een keer te doen, als jij een keer wilt uitproberen kan, en als je denkt van ik doe dit nooit meer dan ga je niet meer doen luister naar je gevoel en blijf lekker jezelf.

Xjes S
Vooral niet doen je kan verslaaft raken

Reageer