Beantwoord

blowen

  • 22 January 2020
  • 3 reacties
  • 510 Bekeken

Ik ben een meisje van 14 en ik vraag me af of iemand weet wat dit is en of dit normaal is. 
Toen school afgelopen was ging ik met 2 vrienden ergens blowen, we hadden 1 joint en ik weet niet precies wat er in zat maar gwn wiet vgm. Toen we al best veel hadden genomen nam ik nog een fk goed trekje en toen werd langzaam alles witter steeds witter tot dat ik bijna niks meer zag, ook begon er een zachte piep in mijn oren die steeds harder werd totdat ik mezelf en de andere nog amper kon horen ik werd steeds duizeliger. Ik dacht dat ik ging flauwvallen maar gelukkig trok het weer weg in een paar minuten. Toen waren we klaar en ging 1 van hun naar huis en ik wou met mijn Andere vriend naar de Mac gaan alleen toen we aan het fietsen waren voelde ik me raar. Alles leek wel een droom het voelde niet echt en ik werd helemaal gestrest over waar de Mac was en of we de goede kant op reden. Ik was heel bang want omdat het als een droom voelde dacht ik dat op het moment tijdens het blowen dat ik toen toch wel was flauwgevallen en dat dit een droom was of dat in een coma lag ofz. Dus op een gegeven moment toen ik een paar keer tegen hem had gezegd dat het allemaal voelde als een droom begon hij het ook te voelen en zei hij ja idd. Toen gingen we allebei steeds meer panieken en hij had het gevoel dat iets ons achtervolgde en ik was nog steeds bang dat ik in een coma ofz lag. Dus hij begon over ik weet wat dit is maar ik had niet echt zin om te luisteren want ik dacht toch dat alles niet uitmaakte omdat ik er van overtuigd was dat het een droom was. Maar na een paar keer zij hij dus dat hij had gelezen dat sommige mensen paniekerig worden van blowen en dat wij dat misschien hadden, maar we hadden het al een paar keer eerder gedaan en dit was nog nooit gebeurd. Maar uiteindelijk leek het ons dus een goed plan om terug naar die andere vriend zijn huis te gaan en we hebben de hele weg fietsend elkaars hand vast gehouden omdat we bang waren dat het niet echt was. Toen we bij zijn huis aankwamen deed zijn vader de deur open en moesten we zo normaal mogelijk doen en vroegen we naar hem. Toen mochten we binnen komen en hij kwam naar ons toe. We liepen naar boven nog steeds fk duizelig en bang en legde het een soort van uit, maar hij had het niet. Ik dacht eigenlijk nog steeds dat ik droomde maar ik probeerde mezelf rustig te maken, terwijl mijn andere vriend die de hele tijd al bij me was alleen maar heel hard en snel bleef praten. Alles waarvan je normaal even zou schrikken bevoordeeld als je je telefoon heel even niet kan vinden voelde als het ergste wat je kan overkomen. Gelukkig werd het uiteindelijk minder en gingen we weer naar huis. Weet iemand hoe dit kon en of het normaal is?

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 January 2020, 11:49

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi

 

Vermoedelijk hebben je vriend en jij een sterke reactie op de joint gehad. Ook als jullie al meer ervaring hebben met een joint, zou het ditmaal mogelijk zijn dat jullie reactie sterker was. Wie weet was de formule van de joint anders, of maakten de omstandigheden dat jullie wat apart reageerden. 

 

Het lijkt me aan te raden om te minderen met joints, of ze ten minste enkel te roken als jullie op een veilige plek zijn, bijvoorbeeld bij iemand thuis. Op die manier is de kans op ongelukken, met de fiets bijvoorbeeld, kleiner. 

 

Gr. Kenshin

Ik zou voor een tijdje inderdaad niet meer blowen, misschien kwam het doordat er meer wiet in zat deze keer, maar het kan ook jullie reactie zijn op de wiet. Ook omdat je zegt dat die andere vriend niet zo ‘raar’ deed. 
 

Misschijn is het handig om een maand ofzo niks meer te doen inderdaad, weet je anders van wie de wiet is? Van hetzelfde persoon als je andere keren? Want dan heeft hij/zij er misschien iets raars mee gedaan, of met deze dealer is iets mis?
Als je het nog een keer gaat doen, en het gaat fout, kan het ook verkeerd aflopen. Iemand kan namelijk bijvoorbeeld een ambulance bellen omdat die denkt dat jullie echt iets hebben (paniek aanval maar dan een erge variant ofzo) en probeer dan maar eens uit te leggen wat er gebeurd is en hoe het komt. Daar gaan je ouders niet zo blij mee zijn denk ik? Of de politie word er bijgehaald en dan heb jij en je dealer en je andere vrienden een probleem door het verkopen en gebruiken van wiet and minderjarige. dus kijk uit met wat en hoe je doet!

 

Groetjes!

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ja ik ga pas verder over een maand idd en het was achteraf bijna een pure joint. 

dankje voor de reactie
 

 

Reageer