Vraag

Blowen

  • 7 November 2019
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik ben 13 jaar en heb gister voor het eerst geblowt. Ik ging met een vriend mee die al een tijdje blowt “om te kijken hoe dat ging”. Onderweg twijfelde ik eraan om het ook te proberen, en heb het uiteindelijk ook gedaan. 1 trekje was mijn plan, eindigde met 24 trekjes en 5x inhaleren. Hij blowt soms in zn eentje en vraagt of ik weer mee wil gaan. Ik twijfel een beetje, ik wil niet verslaafd raken natuurlijk. Ik wil ook niet dat mijn ouders erachter komen! Word ik niet verslaafd als ik het nog een keer doe?

 

Groetjes,

 


3 reacties

Ik weet niet heel veel van drugs, maar ik zou in ieder geval nog een aantal jaar wachten met blowen. Het is heel slecht voor je lichaam, en zeker omdat je nog jong bent en je hersenen nog groeien. Ook moet je er rekening mee houden dat het heel moeilijk is om te stoppen.

 

Hannah

Blowen kan verslavend werken. Over het algemeen is de kans om aan een middel verslaafd te raken groter als je op jongere leeftijd eraan begint.  Persoonlijk zou ik er niet mee beginnen. Ken genoeg verhalen van jongeren die gemakzuchtig worden, spijbelen en weinig presteren, omdat ze onder andere blowen. 
 

Hallo Aanoniem :)

Ik vindt het persoonlijk best jong om al te blowen. Drugs kan je ontwikkeling aantasten omdat je hersenen nog niet volgroeid zijn en het is best verslavend dus je kan het beter niet doen voor je 18de. Je ouders zijn denk ik ook niet echt blij als ze horen dat je aan het blowen bent.

-Dr8gon99

Reageer