beginnen aan wiet roken


  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben een jongen van 16 en een paar van mijn vrienden roken wiet, zelf heb ik het ook al 3 keer gedaan ofzo maar word altijd misselijk na een paar trekjes, heeft iemand tips voor het beginnen aan wiet of het rollen?

10 reacties

Wiet hoor je niet te roken....
Waar haal je het überhaupt vandaan?
ik heb zelf namelijk de neiging om dat te gaan doen maar weet niet hoe ik het kan verkrijgen?
Hey,

Naar een afkickkliniek gaan.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +3
Hoi allemaal,

Willen jullie er om denken dat tips geven over waar je wiet kan halen/ hoe je kan blowen niet is toegestaan op het forum volgens regel 9.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon
Hoi

Aangezien je hersenen op je zestiende nog volop aan het ontwikkelen zijn, richten verdovende middelen erg veel schade aan. Hier kan je later significante problemen door ondervinden.

Ik raad je af om je ontdekkingstocht naar wiet voort te zetten. Later krijg je hier hoogstwaarschijnlijk spijt van, en zal je je realiseren dat de gevolgen van wiet, het fijne gevoel niet waard zijn.

Groetjes
Kenshin
Roken en zeker wiet enz is niet het beste! Ik ben 14 en een jaar verslaafd geweest aan wiet en snuiven.. k raad je aan om uit te buurt te blijven als je vrienden een blow opsteken, ook voor je eigen veiligheid/gezondheid. Liefs xx
had ik ook na een paar keer word je niet meer misselijk
Reputatie 3
Badge +3
@Anonieminiteit reageer je nu op jezelf of heb ik je antwoord gwn fout begrepen?

Hallo Anoneminiteit :)

Hoe gaat het nu met het blowen? Ik vindt het niet heel verstandig maar als je het echt persè wil hou ik je niet tegen, als je maar weet dat ik geen voorstander van blowen ben.

-Dr8gon99

ga je zeggen als je misselijk wordt ervan. just stop. je hoeft geen wiet te roken om erbij te horen. het is niet voor jou gemaakt accepteer dat je geen drugs hoeft te gebruiken.

Reageer