Vraag

bdsm fetish

  • 30 August 2021
  • 9 reacties
  • 958 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

 

Ik heb dus een bdsm fetish...ik hou ervan om vastgebonden te worden en liefst heb ik dan nog dat ik niet los gemaakt wordt. Het liefste zou ik dit willen met latex pakjes en zo echte straitjackets. Weet iemand waar ik dit kan laten doen of zelf kan kopen? 

 


9 reacties

Badge

Ik wil je wel helpen

 

Ik wil je wel helpen

@Jessy1904 Op welke manier? Je kan hier wel vragen van Jelleke beantwoorden/reageren op topics, maar chatten of contactgegevens delen is verboden volgens forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Goed dat je wilt helpen, maar houd je dit in gedachten? Thanks!

@Jessy1904  hoe zou je me willen helpen? 

 

 

Badge

Hoi,

 

interesanr om te horen,

ik heb ook interesses in Bdsm. Doe je wel eens bdsm gerelateerde dingen (alleen)?

zoja? Wat allemaal?

@Aniniempje73  

Hoi, 

 

Ja...selfbondage maar dat lukt nooit en ik kan het gewoon niet alleen. En dat is heel erg frustrerend weet je. Ik heb zo een pak gekocht op ali express maar dat kan je niet zelf aantrekken dus nu ligt dat in men kast maar ik kan het niet aandoen. :(

 

 

Badge

Ow dat is inderdaad vervelend, mag ik vragen hoe oud je bent?

@Aniniempje73 

Ik ben 17 jaar oud 

 

Wat voor pak heb je precies gekocht?

 

Badge

ik wil ook vastgebonden worden maar dan door een meisje die dan als ik vasgbonden ben zijn schoenen uit doen en haar sokken in mijn mond doet en me dan kietelt is dat gek of is e rnog iemand die dat wilt

 

Reageer