Vraag

automutilatie, hoe kan ik dit stoppen?

  • 23 April 2022
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1
Badge

op dit moment gaat het niet zo goed met mij want mijn problemen lopen op, ik doe aan automutilatie (jezelf met opzet pijn doen) en ik krijg random paniek aanvallen, mijn moeder gelooft me niet en iedereen op school noemt me barcodekind of ze zeggen dat ik alles doe voor pure aandacht. inmiddels is het snijden een beetje een verslaving geworden want ik kan er niet mee stoppen wat ik ook doe.
weet iemand hoe ik dit allemaal kan stoppen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

In het andere topic staat dat de band met de vader er niet meer is @purple, dus dat is miss niet zo'n goed idee, maar je kan wel bijv. naar je mentor gaan (als je dat zelf fijn vind natuurlijk) of anders met de kindertelefoon bellen. Vrienden is natuurlijk ook een goede optie!

MVG,

TheMusicDude

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,

Bespreek het met je vader of met vrienden, vertel je verhaal en misschien krijg je steun en hulp van hun. Probeer als je de behoefte hebt aan iets anders te denken, Ik weet dat het moeilijk is maar probeer het maar. je kan ook je voor werp waar je je mee snijd in de plomperd gooien, klinkt een beetje gek maar het helpt wel denk ik.
Ik hoop dat dit je wat gaat helpen

groetjes en liefs, Purple 

Reageer