Vraag

Automutilatie

  • 25 April 2018
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 14 en wordt heel erg gepest en word sexueel misbruik. Mijn thuis situatie is ook niet helemaal geweldig . Daarom ben ik begonnen met mezelf te snijden eerst een paar krasjes maar nu diepe snede tot hevige bloedingen aan toe. Het werkt verslavend en kan niet stoppen kan iemand me helpen met hoe ik het misschien kan stoppen want ik trek het echt niet meer ik denk ook al een paar dagen aan zelfmoord ik heb genoeg morfine van me moeder in huis
Xxxx anoniempje ❤?

3 reacties

Dat is niet best!
Ben je al naar je mentor/vertrouwenspersoon te gaan om over het pesten te praten, zij kunnen je vaak helpen.
Daarnaast mag niemand aan je zitten zonder jouw toestemming het is tenslotte jouw lichaam, je zou er met je ouders over kunnen praten of aangifte doen bij de politie omdat seksueel misbruik echt niet kan!
Als je van je verslaving af wilt komen, moet je het probleem bij de oorzaak aanpakken, dus vraag jezelf af waarom snijd je jezelf en wat kan je eraan doen. Een huisarts/psycholoog zou je hierbij kunnen helpen.
Bij gedachtes over zelfmoord kan je 24/7 bij 113.nl terecht, zij kunnen met aandacht luisteren naar je verhaal en je tips/advies geven.
Is er iemand die jou hiermee kan helpen?
Niet alleen raad ik zelfmoord af, maar ik raad ook het gebruik van morfine af.
Dat het verslavend is maakt jou waarschijnlijk niet uit ،maar je wordt er waarschijnlijk eerder ontzettend ziek van.
Volg alsjeblieft gewoon de tips van @KarelDeGrote
Hoi!

Wat ik wilde zeggen is al gezegd. Naar mijn gevoel ga je hier niet alleen uitkomen, gezien het snijden een verslaving wordt, het seksueel misbruik, en het pesten. Er zijn personen die je hierbij kunnen helpen.

Verder heb ik niets toe te voegen. Ik hoop dat de reacties van @KarelDeGrote en @MensPersoon tot je doordringen, en dat je de hulp en steun zoekt en krijgt die je nodig hebt.

Groetjes
x

Reageer