Aftrekken,kont vingeren

  • 14 April 2020
  • 1 reactie
  • 722 Bekeken

Badge

Hallo.

IK ben 13 jaar en ik ben aftrekken beu heeft iemand tips?

En hoe kan je eigelijk beginnen met kont vingeren en tips graag

en zeg ook hoe oud je bent en of je een jongen of een meisje bent

thanks alle kga nog wa gaan aftrekken ;)


1 reactie

Hallo G.L.

Ik ben een jongen van 15. Ik was rond jouw leeftijd ook aftrekken beu aan het raken. Waar het aan lag, weet ik niet, maar ik weet wel hoe ik er terug zin in kreeg.

De manier die ik heb gebruikt om terug ‘zin’ te krijgen, was om het juist niet meer te doen voor een tijdje. Des te langer je het uitstelt, des te meer zin je krijgt. Ik weet niet hoe vaak jij jezelf aftrekt, maar als dit elke dag is, of meerdere keren per dag, vind ik het wel logisch dat je het beu raakt.

Wat je daarnaast ook kunt proberen, is om je techniek van aftrekken te veranderen. Er zijn namelijk erg veel verschillende manier om dit te doen. Zoek het maar eens op op internet, of kijk of er op dit forum een topic bestaat waarin iemand tips geeft.

 

Nu door naar het tweede deel van je topic; kontvingeren. Kontvingeren is iets dat als je er echt een goed gevoel van wilt krijgen, het op de juiste manier moet doen. De zogenaamde P-spot (de plek in je anus waarvan je een heerlijk gevoel krijgt als je deze streelt), is een plekje dat wat dieper in je anus zit, waarvan je een heerlijk gevoel krijgt. Deze P-spot is je prostaat. Je prostaat kan je bereiken door met je (middel)vinger zo ver mogelijk in je anus te gaan, en dan de bovenkant van je anus te strelen. Dit ‘strelen’ doe je door je vinger simpelweg omhoog en omlaag te bewegen.

Ik hoop dat ik je goed heb kunnen helpen. Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

-T

Reageer