Vraag

Ik heb een forum crush

  • 12 March 2022
  • 82 reacties
  • 1331 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hallo meerdere mensen weten dat @zelle is verdwenen van het forum ik heb respect voor haar en de andere mensen @Zelle heeft mij gevraagd om haar forum crush te openbaren en Zelle is bang dat het niet wederzijds is @Zelle haar crush is:

@Sano07 ik wil hem oproepen om hier een reactie op te geven. Ik hoop het beste voor je @Zelle en we missen je groot respect van mij


Dit topic is gesloten

82 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Sano07 Ik wil jou oproepen

Reputatie 7
Badge +14

Oooh @Sano07 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

Dus Sano07 was haar crush? Nu weet ik het

😄

Reputatie 7
Badge +19

Ja heel schattig ze ging op al zijn topics reageren

Nice. Nu weet ik het ook. 

Ja heel schattig ze ging op al zijn topics reageren

Forum-crushes zijn op zich wel schattig om te zien ja.

Reputatie 7
Badge +19

Ik ontdek net een fout in de titel wat erg ik schaam me dood

Ik ontdek net een fout in de titel wat erg ik schaam me dood

Maakt niet uit joh. Het gaat over de boodschap. Maak je maar geen zorgen :D

Reputatie 7
Badge +3

Ik ontdek net een fout in de titel wat erg ik schaam me dood

Maakt niet uit joh. Het gaat over de boodschap. Maak je maar geen zorgen :D

Niet erg!

Reputatie 7
Badge +3

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Ja, ze heeft een crush op @Julian12 

Reputatie 7
Badge +3

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Ja, ze heeft een crush op @Julian12 

Deze avond ontdek ik echt heel veel.!

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Ja, ze heeft een crush op @Julian12 

Deze avond ontdek ik echt heel veel.

Ja haha. Ik heb zelf geen forum-crush btw xD.

Reputatie 7
Badge +3

Wieweet wel iemand in de toekomst.

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemela 

Volgensmij doet @Sano07 mee aan de staking tot 20 maart.

Berichtje aan @Sano07: laat anders een klavertjevier vier achter in dit topic, dan weten wij dat je hebt gezien hebt.

Groetjes,

Wereld

Wieweet wel iemand in de toekomst.

Ja, misschien krijg ik ooit nog een crush op iemand van het forum haha. We zullen zien.

Reputatie 7
Badge +19

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Nee de titel is veranderd en zelle heeft een forum crush @Sano07 En mijn forum crush is @Julian12 

Reputatie 7
Badge +19

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Ja, ze heeft een crush op @Julian12 

Deze avond ontdek ik echt heel veel.!

WAS DAT JOU NOG NIET OPGEVALLEN?!! HET IS SOORTVAN AAN WANT HET IS WEDERZIJDS!;)

Reputatie 7
Badge +3

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Ja, ze heeft een crush op @Julian12 

Deze avond ontdek ik echt heel veel.!

WAS DAT JOU NOG NIET OPGEVALLEN?!! HET IS SOORTVAN AAN WANT HET IS WEDERZIJDS!;)

ECHT??!!!

Reputatie 7
Badge +19

Wacht.

Als ik het aan de titel “Ik heb een forum-crush’ goed zie, heb jij dan ook een crush hier? Very Nice!!! 

Ja, ze heeft een crush op @Julian12 

Deze avond ontdek ik echt heel veel.!

WAS DAT JOU NOG NIET OPGEVALLEN?!! HET IS SOORTVAN AAN WANT HET IS WEDERZIJDS!;)

ECHT??!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ECHT ZO HAPPY MAAR HELAAAS KAN IK HEM NIET ONTMOETEN:(((((((((((((

Reputatie 7
Badge +19

Lees in het oude gedichten topic mijn gedicht muur en zijn gedicht daar dat slaat op elkaar op ons om precies te zijn en ik schrijver ook de hele tijd i love you XOXO

Ik schaam me al

Zelf had ik dit niet gedurfd om te vertellen

Jullie zijn zeker verbaasd he

Bedankt @wilhelmavemela voor dit 

 

Zelle

Hallo meerdere mensen weten dat @zelle is verdwenen van het forum ik heb respect voor haar en de andere mensen @Zelle heeft mij gevraagd om haar forum crush te openbaren en Zelle is bang dat het niet wederzijds is @Zelle haar crush is:

@Sano07 ik wil hem oproepen om hier een reactie op te geven. Ik hoop het beste voor je @Zelle en we missen je groot respect van mij

Hey wilhelmavela,

Ik kan me compleet voorstellen dat je een crush op iemand kan krijgen die je nog nooit gezien hebt. Ook begrijp ik het dat het feit dat je iemand alleen maar op zijn innerlijk kan beoordelen een mooi en puur idee is.

Okay nu het minder leuke gedeelte,

Is het wel zo handig om op deze plek, op iemand verliefd te worden?

En ja, je kan er niks aan doen, dat weet ik ook wel. Maar je gaat elkaar nooit ontmoeten dus heeft het wel zo veel zin?

Daarnaast is het misschien ook wel lullig voor Sano07 dat het zo geopenbaard wordt…Maar hey, misschien ook niet :)

Eigenlijk probeer ik te zeggen dat wat nu leuk is, later misschien problemen gaat opleveren(denk dan aan de forumregels).

Doe voorzichtig.

Groeten van mij.

Reputatie 7
Badge +19

Ik schaam me al

Zelf had ik dit niet gedurfd om te vertellen

Jullie zijn zeker verbaasd he

Bedankt @wilhelmavemela voor dit 

 

Zelle

Graag gedaan je hoeft je niet te schamen en ja ze zijn heel erg verbaasd

Reputatie 7
Badge +19

Hallo meerdere mensen weten dat @zelle is verdwenen van het forum ik heb respect voor haar en de andere mensen @Zelle heeft mij gevraagd om haar forum crush te openbaren en Zelle is bang dat het niet wederzijds is @Zelle haar crush is:

@Sano07 ik wil hem oproepen om hier een reactie op te geven. Ik hoop het beste voor je @Zelle en we missen je groot respect van mij

Hey wilhelmavela,

Ik kan me compleet voorstellen dat je een crush op iemand kan krijgen die je nog nooit gezien hebt. Ook begrijp ik het dat het feit dat je iemand alleen maar op zijn innerlijk kan beoordelen een mooi en puur idee is.

Okay nu het minder leuke gedeelte,

Is het wel zo handig om op deze plek, op iemand verliefd te worden?

En ja, je kan er niks aan doen, dat weet ik ook wel. Maar je gaat elkaar nooit ontmoeten dus heeft het wel zo veel zin?

Daarnaast is het misschien ook wel lullig voor Sano07 dat het zo geopenbaard wordt…Maar hey, misschien ook niet :)

Eigenlijk probeer ik te zeggen dat wat nu leuk is, later misschien problemen gaat opleveren(denk dan aan de forumregels).

Doe voorzichtig.

Groeten van mij.

Hey even voor de duidelijkheid ík ben NIET verliefd op @Sano07 Maar Zelle is dat WEL.

ik heb WEL een crush op @Julian12 En hij OOK op mij

 

En nee het is niet handig maar verliefd worden kan je niet tegenhouden. En de mensen die dat wel worden zijn niet met de bedoeling gekomen om verliefd te worden en als iemand dat bij mij zou doen een topic aanmaken zou ik dat heel schattig vinden