Vraag

Wetenschappelijk onderzocht: Uitslag gemiddelde Penislengte

  • 25 December 2021
  • 15 reacties
  • 813 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html


15 reacties

Vergeten te zeggen: de bovenstaande lengtes zijn bij een STIJVE!!!

Badge

hey @wereld. dus is het groot als die van mij 15cm lang is op 12 jaar?

Wat zou je zelf kunnen concluderen?

hey @wereld. dus is het groot als die van mij 15cm lang is op 12 jaar?

Ik heb dit topic aangemaakt zodat wij van al die penislengte dingen af zijn…

Dus..

Ja

Reputatie 1
Badge

Ik heb sws als ik heel eerlijk ben, Getwijfeld over sommige hun lengte van hun geslchtsdeel. 

Reputatie 7
Badge +4

En toch zul je nog steeds een stuk of 5 per week of misschien zelfs meer houden en of het serieuze vragen zijn of gewoon om lol te trappen zullen we nooit weten.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Wereld

Bedankt voor het maken van dit topic.

Als er weer eens een topic verschijnt met: “Is de lengte van mijn penis goed?” kunnen mensen dit topic misschien gebruiken als antwoord. :) 

xx Eenmeisje004

 

Hallo Wereld :)

Hopelijk zullen mensen nu minder dat soort vragen stellen? De kwaliteit op het forum tegenwoordig is huilen met de pet op qua dat soort vragen en seksvragenlijsten. En in de ruim 2 jaar dat ik al op dit forum zit is er weinig veranderd…

-TheMightySlayer <3

@Eenmeisje004 En @TheMightySlayer , ik ben het helemaal met jullie eens.

 

Voortaan ga ik gewoon bij elk recent penislengte-topic een linkje naar dit topic plaatsen, aangezien er al bijna 2000 (!!!!) van die topics zijn.

Grtz. Wereld  

Ik heb sws als ik heel eerlijk ben, Getwijfeld over sommige hun lengte van hun geslchtsdeel. 

@Nick P 

 

Twijfelen is echt niet erg! Heb ik ook gehad.

Maar de vraag is: waarom zou je er een topic voor aanmaken als heel het internet ermee volstaar en er al 2000 van die topics zijn?

 

Grtz. Wereld

Reputatie 4
Badge +4

hey @wereld. dus is het groot als die van mij 15cm lang is op 12 jaar?

Dat is iets groter dan gemiddeld, maar niks mis mee. Wat ik van vrienden en anderen hier op het platform hoor, is het gemiddelde iets groter dan  wat hier staat. Ik weet dit niet zeker. Ik heb tot nu toe alleen de piemel van mijn beste vriend gezien en die was +/- net zo lang als die van mij. Ik ben 13, dus volgens deze grafiek zou die van mij (stijf) tussen de 8,7 en de 13,6 centimeter zitten, maar stijf is die van mij rond de 15cm lang en die van mijn vriend iets meer dan 14cm lang.

Groetjes

Reputatie 4
Badge +4

hey @wereld. dus is het groot als die van mij 15cm lang is op 12 jaar?

Dat is iets groter dan gemiddeld, maar niks mis mee. Wat ik van vrienden en anderen hier op het platform hoor, is het gemiddelde iets groter dan  wat hier staat. Ik weet dit niet zeker. Ik heb tot nu toe alleen de piemel van mijn beste vriend gezien en die was +/- net zo lang als die van mij. Ik ben 13, dus volgens deze grafiek zou die van mij (stijf) tussen de 8,7 en de 13,6 centimeter zitten, maar stijf is die van mij rond de 15cm lang en die van mijn vriend iets meer dan 14cm lang.

Groetjes, hopelijk heb je er iets van.

 

Reputatie 4
Badge +4

hey @wereld. dus is het groot als die van mij 15cm lang is op 12 jaar?

Dat is iets groter dan gemiddeld, maar niks mis mee. Wat ik van vrienden en anderen hier op het platform hoor, is het gemiddelde iets groter dan  wat hier staat. Ik weet dit niet zeker. Ik heb tot nu toe alleen de piemel van mijn beste vriend gezien en die was +/- net zo lang als die van mij. Ik ben 13, dus volgens deze grafiek zou die van mij (stijf) tussen de 8,7 en de 13,6 centimeter zitten, maar stijf is die van mij rond de 15cm lang en die van mijn vriend iets meer dan 14cm lang.

Groetjes, hopelijk heb je er iets van.

 

Ik weet niet of die van mij en mijn vriend wat langer zijn dan gemiddeld, maar volgens mij zitten wij rond het gemiddelde.

Reputatie 7
Badge +2

Super slim om dit te maken . Grote applaus voor jou !!!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dit topic is echt goed. Zou standaard ergesn zichtbaar moeten zijn. Ik geef eerlijk toe dat ik ook wel vragen had hierover en dacht dat het belangrijk was en groot moest zijn enzo, dus ik snap best dat jongens dat zich afvragen maar ik heb hier op het forum wel geleerd dat dat niet belangrijk si en je er niet over hoeft in te zitten of  je penis groter moet laten zijn dan ie is . Ik deed dat in het begin ook wel in een vragenlijst hoor maar zo leer je weer wat en ik doe dat ook niet meer. maar ik snap wel dat  wij jongens  er onzeker over zijn en dat is helemaal niet erg.  Dit topic is daarom  dus heel leerzaam en goed !

groetjes liefs Julian X

Reageer