Ik wil geadopteerd worden.

  • 13 May 2013
  • 4 reacties
  • 1766 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste iedereen.

Ik ben Zowie en ik ben 14 jaar oud. Ik ben in Amsterdam geboren en ik ben Amerikaans/Antilaans. Ik heb een Amerikaanse nationaliteit.

Ik ben super ongeluk bij me moeder, zusjes en broertje. Ik wil dood graag geadopteerd worden in de VS. Ik heb zelfmoord gedachten, maar ik pleeg liever geen zelfmoord.

Meestal als ik iets verkeerds doe, zeg me moeder altijd dat ik een afwijking heb. Ik heb helemaal geen afwijking! 

Om het verhaal korter te maken, weet iemand hoe ik geadopteerd kan worden in de VS?

4 reacties

umm mailtje sturen naar de VS ofzo? heb het erover met een bepaalde vereneging ofzo, 
succes ~Bodhi
wat voor dingen maken je dan ongelukkig?
Zowdie, het lijkt nooit zo makelijk als het lijk. En het is nooit te mooi om waar te zijn.
Maar dit zijn maatregelen die moeielijk kunnen worden geregeld.
Probeer nog een keer rondom te tafel te gaan zitten met je gezin.
Geef duidelijk je probleem aan, en laat rustig je emotie zien. Dit zal bij veel ouders een tik geven.
Lukt dit egt niet? Ga dan naar stap B, BJZ (Bureau Jeugd Zorg).
Bel ze of ga er heen. Het is ook annoniem. Je kunt gewoon binnenstappen. En aan de balie melden voor een afspraak.
Je kunt bij hun ook je gevoel kwijt. Maar ze kunnen meer, dan je denkt.
BJZ Kunnen DE maatregelen treffen naar je ouders. En eventueel een uit-huis-plaatsing creeeren.


Verder wens ik je veel succes en keep calm!
mijn ouders zijn Amerikaans en ik ben er geboren maar men ouders zijn naar nl verhuisd 16 jaar geleden ofzo je kunt het beste denk naar de gemeente gaan ofzo

Reageer