Zwangere nicht

  • 19 December 2017
  • 4 reacties
  • 469 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik schrok opeens wakker en ik denk:

Mijn nicht is zwanger. Ik heb hun al een jaar niet gezien en gesproken. Ze wonen ver weg. Ik zie hun ongeveer 3x in een jaar. Nou heeft iedereen hun natuurlijk al gefeliciteerd, behalve ik. Ze belde naar mijn ouders met het nieuws. Maar toen was ik er niet bij. Ik dacht dan feliciteer ik hun nog wel. Maar nou heb ik hun nog steeds niet gefeliciteerd en voel ik me een beetje ongemakkelijk en klote. Ik durf hun niet op te bellen omdat ik gewoon niet weet wat ik dan moet zeggen. Natuurlijk gefeliciteerd ja, maar ja en dan? Ik haat dat altijd zo erg. Ik heb hun dan ook niet op Facebook ofzo. Dus het zou dan raar zijn als ik hun nou opeens toevoeg en dan feliciteer. Ik weet nou niet meer wat ik moet doen. Kan ik hun (oja, en verdere familie natuurlijk ook) pas feliciteren als ik hun weer zie? Wie weet is hij/zij dan al geboren. Ik zou het niet weten.

Weten jullie iets?

4 reacties

Hoi!

Je nicht is zwanger en je hebt haar nog niet gefeliciteerd. Geen paniek. Je nicht krijgt waarschijnlijk zo veel felicitaties nu dat ze er niet meer zo veel aandacht aan hecht.

Haar feliciteren de volgende keer dat je haar ziet is prima. Het is ook echter, zo in het echt, in plaats van via social media.

Je zou ook kunnen uitzoeken hoe lang ze al zwanger is, en dan kun je op een bepaald tijdstip iets sturen als: 'Al zeven maanden ver, nog twee te gaan!' of zoiets.

Groetjes
x
@100divergent11

Je hebt helemaal gelijk!
Dank je wel
Reputatie 2
Badge +2

Reageer je weer op jezelf. Op dit punt denk ik dat je niet helemaal 100 bent. Maar goed 

@ShishaPen 

Anonymous is het account van alle verwijderde gebruikers, dus hier reageerd een verwijderde gebruiken, anonymous, op een verwijderde gebruiker; anonymous

Reageer