Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zus zien .....

Badge +2
hey,

ik heb juist iets vreselijk gezien,
ik heb mijn zus zien vingeren, help, wa moet ik doen?

12 reacties

hoi thuisvaneen,

ik zou het ook vreselijk vinden om een meisje zichzelf te zien vingeren, maar ja, ik ben dan ook een gay jongen. Ik heb ooit eens een meisje soort van gevingerd en daar heb ik soms nog nare herinneringen aan.

Ik denk dat een hoop andere jongens het wel chill zouden vinden, maar als het je zus is, is het misschien wel een beetje awkward.

Is je zus ouder dan jij of jonger? Weet zij dat je haar hebt gezien of niet? Heb je haar betrapt? Was ze helemaal bloot en hoe lang heb je gekeken. Kreeg je er een stijve van?

Gr. JJ
Badge +2
ze is 15, ze weet het niet, betrapt, helemaal bloot, ik heb effe gekeken omdat ik het raar vondt, ja
Dat je een stijve piemel krijgt als je een meisje zich ziet vingeren is niet gek, maar misschien voelt het raar voor jou, omdat het je oudere zus is. Jij kunt er ook niks aan doen dat je haar per ongeluk bezig zag, want je werd er toch door verrast? Of denk je dat ze door jou betrapt wilde worden? Liet ze haar deur open staan of waar zag je haar het doen.

Was het sws de eerste keer dat je een meisje zag die aan het vingeren was? Het ziet er misschien raar uit maar jij trekt jezelf denk ik ook wel eens af en dan weet je vast wel dat je er een lekker gevoel van krijgt. Bij meisjes is dat net zo.

Ik zou er als ik jou was maar niet wakker van liggen. Het is nou eenmaal gebeurd en daar verander je niks meer aan.
Badge +2
ok, haar deur stond wel wagenwijd open
als ze wist dat je thuis was dan is dat niet echt handig en misschien wel expres. Heeft ze jou al eens zien fappen?
Hallo!

Letten jullie erop dat het niet teveel een schatgesprek wordt? Zo blijkt het voor andere gebruikers ook leuk om te reageren.

Groetjes,
De kindertelefoon
Badge +2
ja, wat moeten e dan doen?
Leg de situatie duidelijk uit. Je zag haar vingeren. Wou ze dat je dat zag? Weet je zeker dat ze aan het vingeren was? Waarom vind je dit verschrikkelijk?

Seksuele ontwikkeling is normaal voor elke tiener, en dus ook voor je zus. Ook voor jou. Je zag een zeer intiem moment, en je een jonge vrouw naakt. Je gaat niet vaak om met deze situatie, het had een seksueel tintje, dus kreeg je een erectie. Dat het je zus was, drong daarna door, waardoor je je schuldig voelt, maar dat is nergens voor nodig. Zeg het maar als ik het fout heb, maar volgens mij is de ssituatie zo.
Badge +2
sorry voor de late reactie maar de situatie is:
ze lag languit op haar bed helemaal naakt, ze deur stond wagenwijd open en ze zat met 3 vingers in haar vagina.
ze was aan het hijgen.
iewl
Ik zou het ook eerst raar vinden en als ze zou vragen doe je mee zou ik het mss doen ben wel 16
Reputatie 5
Badge +16
Je kunt het ook verder gewoon negeren.
Het is namelijk niet zo bijzonder dat iemand vingert.

Reageer