Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zoveel stress

• 29 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik heb weer een mega ruzie gehad met mijn ouders. Ik had uit woede een pakje sigaretten gestolen, ik heb het nooit meer terug gelegt. Dit is al de 4e keer dat ik over ernstige dingen heb gelogen tegen mijn ouders en hun vertrouwen in mij is nu helemaal weg. Ze hebben zelfs gedreigt om me uit huis te laten plaatsen, geen van mijn ouders praat meer tegen me. Uit depressie eet ik niet meer en ik denk de heletijd aan zelfmoord. Wat moet ik doen?

4 reacties

Ik heb gelogen over dat ik niet blow, over mn school cijfers, over waar ik ben geweest en over mn vriend die ik ondertussen niet meer heb.
Ja maar WAAROVER lieg je dan? Want anders kan ik je niet helpen.  Dan kan ik wel zeggen van doe dit of doe dat maar moet ook wel beetje weten wat er is gebeurd.
Ik heb gelogen over van alles, maar puur omdat ik bang ben om de waarheid te vertellen. Ik heb het niet bewust gedaan.
Stelen is natuurlijk niet goed. Als je ouders daar boos over zijn snap ik dat helemaal. Maar over wat lieg je dan? En dat hun vertrouwen weg is snap ik wel. Je moet zorgen om dat terug te winnen.

Zelfmoord is geen optie, nooit.

Reageer