Zeggen jullie alles eerlijk tegen je ouders?

  • 3 September 2021
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Morgen mag ik langs bij vriendinnen zogezegd om schoolwerk te maken . Wat mijn ma niet weet is dat ik niet naar mijn vriendinnen van vorig jaar (de heilige nonnetjes) ga , maar de stad intrek met mijn nieuw groepje vriendinnen en dat zijn allesbehalve nonnetjes . Ik ben bang dat ze dat verbiedt als ik het zeg dus maar wijselijk gezwegen . Nu maar hopen dat ze morgen geen commentaar heeft op mijn kledij of ontdekt dat ik enkele sigaretten uit haar pakje  mee heb ,haha . Zeggen jullie altijd alles eerlijk aan jullie ouders ?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Ianka,

Soms is het inderdaad wel zo handig om dingen verborgen te houden. Probeer om zoveel mogelijk niet te liegen. Maar in deze situatie is het waarschijnlijk wel handig om wat details weg te laten.

Ga alsjeblieft niet roken het beschadigd je gezondheid heel erg en ik denk dat als je moeder er achter komt dat er missen ze niet blij zal zijn. Doe het niet zeg gewoon nee tegen anderen als ze het aanbieden. Het is verschrikkelijk slecht voor je.

Groetjes NV

Nee volgens mij vertelt niemand alles aan zijn/haar ouders, en aub ga niet roken t is heel slecht voor je gezondheid

als je gewoon eerlijk bent tegen je ouders zullen ze vast begrijpen dat een keer met andere vriendinnen wat wilt doen

Reageer