Xtc...

• 24 november 2015
  • 4 reacties
  • 235 Bekeken

Mijn vader zit aan de xtc, wat moet ik doen?

4 reacties

hem slaan de xtc verkopen. no joke zou ik srs doen!

-PAboy
Badge +17
...het er met je ma over hebben! Waarschijnlijk heeft dit geen nut, aangezien je moeder dit wel weet waarschijnlijk en zonder succes iets probeert tegen te doen.
Je kan hem confronteren met gevolgen van XTC. Er zitten genoeg consequenties aan het gebruik van XTC namelijk..
Als dit niet werkt, moet je professionele instanties er bij halen, want het is serieus heftig wat je pa doet.
Ik zou proberen het bespreekbaar te maken en als dit niet werkt een plan met je ma maken om een overdosis van XTC in scene te zetten (als hij realiseert wat de gevolgen kunnen zijn denkt hij wel na) je kunt natuurlijk ook zijn familie inlichten over de situatie en hem met iedereen confronteren (op een nette manier met een professional erbij)

Groetjes:)
Je vader is een volwassen man die zijn eigen beslissingen zou moeten maken. Als je vader op feestjes(als hij daar nog heen gaat) wel eens xtc gebruikt zou ik me daar totaal geen zorgen over maken. Mijn eigen vader heeft, en gebruikt heel soms ook wel eens xtc gewoon voor de fun op feestjes. Als hij het regelmatig gebruikt went je lichaam er aan en werkt het steeds minder dus het is relatief niet verslavend. Echter als hij aan andere hard drugs zit zou ik wel zorgen gaan maken.

Rust

Reageer