Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Woedeaanvallen vader

• 28 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn vader. Mijn vader kan zijn woede niet onder controle houden. Hij wordt erg vaak boos, meestal om kleine dingen. Het is niet dat hij dan gewoon moppert, het is veel erger. Hij schreewt heel hard en vloekt de hele tijd op zo'n moment. Soms duwt hij spullen weg en slaat hij met zijn handen op het bureau. Zijn stemming verandert ook telkens. Hij kan ineens heel boos worden, terwijl hij een half uur later doet alsof er niks gebeurt is. Ik ben hierdoor bang voor hem geworden. Ik kan niet slapen als hij weer aan het vloeken is en ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden. Ik heb geen idee wat ik hier mee moet doen. Ik zou graag op mezelf gaan wonen maar dat is financieel niet mogelijk. Mijn vader is altijd al zo geweest, ook toen ik jonger was. Mede hierom ben ik erg onzeker geworden en bang om dingen fout te doen. Heeft iemand een idee wat ik hiermee zou kunnen doen? Hebben jullie ervaring met dit soort dingen en misschien tips voor mij?

2 reacties

Praat met je moeder,oma,mentor erover.. Zeg dat je je heel erg bang bent en dat je je zorgen maakt over je vader.
Zoek hulp!! Praat erover met mensen die je vertrouwd!! En als je echt niet weet met wie kun je altijd nog contact zoeken met de Kindertelefoon. Veel sterkte!!!

Reageer