Vraag

wie wilt met mij voor altijd weglopen?

  • 9 June 2018
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ben een jongen van 16 jaar die in de buurt van amsterdam woont. Ik heb zo veel problemen thuis en op school en met de overheid dat er voor mij geen keus meer is... Ik moet weglopen en nooit meer terugkomen. Ik ben bloedserieus en zou graag verhalen willen horen van mensen die ook zijn weggelopen. Ik ben ook van plan nooit meer terug te komen. Tuurlijk kan ik ook in mijn eentje weglopen maar dat is natuurlijk veel enger dan als je met ze tweeën bent. Wie wil met mij weglopen en nooit meer terugkomen???

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zou je aanbod graag willen aannemen. Helaas mag je volgens de forumregels geen contactgegevens uitwisselen. Dus mocht je een maat zoeken zul je deze in je omgeving of op een ander forum moeten vinden.

Ik ben zelf ook eens 2 dagen pleitte geweest, maar uiteindelijk toch huiswaarts gekeerd. Het bracht mij in ieder geval niet hetgeen wat ik hoopte, maar destijds wilde ik niet per se weg. Het was meer een tijdelijke ontsnapping aan iets. Nu zou het mij wel iets kijken, maar ik heb geen idee hoe en wat.

Reageer