weglopen, vrienden/politie, ouders

  • 16 February 2018
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey. ik wil graag een paar dingen kwijt en er met andere over hebben.
ik zal eerst wat over mezelf vertellen.

sinds begin dit jaar ga ik met een groepje om, met de helft heb ik hele goeie sterke band, met de andere helft niet zo, maar daar praat ik niet zo veel mee.

sinds dat ik met hun omga rook ik. en ben ik al een paar keer weggelopen, omdat hun dan bijvoorbeeld ergens heen ga en ik mee wil maar niet mag meegaan.

een tijdje was ik weggelopen naar huis. omdat er iets met een jongen en mij gebeurd is. ik ben toen bij een vriendin door de politie opgehaald.

eergister wou ik naar de stad met vrienden (een vriend van het groepje, maar met hem heb ik sterke band). dus een vriend opgebeld of hij mee wou, hij was bij een vriend dus zijn we met zijn 2e stad ingegaan. beetje rond gelopen in de stad. ik weet niet precies wat ze nodig hadden, maar ze belden een vriend of hij kon helpen, dus ging hij ergens naar binnen en hebben iets gehaald want hun kregen het niet mee.

hij had beloofd aan zijn vriend om zijn tank te betalen, omdat hij hun heeft geholpen met het halen.
ik ben meegegaan in de auto, ze blowden een beetje en zette de muziek heel hard aan en reden heel hard.

ik vroeg s 'avonds of ik mee kon naar hun huis, dus ben ik met mijn vriend en de vriend daarvan naar het huis van de vriend van de vriend geweest. de jongen waar ik mee bevriend ben werd gebeld door zijn moeder of ik bij hun was. hun zeiden van niet.
toen kwam de politie, en die heeft in hun huis gekeken en hebben mij gevonden. als de politie me niet gevonden had, wouden we gaan drinken.

mijn papa was heel boos op me, en zei dat hij me nooit meer wou zien. gister en vandaag wil hij weer dat ik bij hem kom wonen.
en me moeder had ik ook ruzie mee, maar heb ik uitgepraat.
maar ik blijf van mama naar papa gaan, als ik iets niet van mama mag, wil ik bij papa wonen. en als ik iets niet van papa mag wil ik bij mama wonen. ik word er gek van, want me vader wil naar de advocaat stappen, omdat ik zei dat ik bij hem wil wonen. maar ik weet het niet.

ook was ik vandaag naar de stad gegaan met leiding en groepsgenoot/goeie vriend. hij zegt dat de kinderen waar ik mee omga (en wegloop) foute vrienden zijn. maar zo zie ik ze niet! dus hij ging zeggen dat ze over mij hebben gepraat. dus ik weet niet meer wie ik wel en niet kan vertrouwen, waardoor ik telkens wissel van mensen wie ik vertrouw.

me moeder en de groep zeggen dat ik mezelf in heel verkeerde situatie breng.
en groep zegt als ik nog een keer wegloop dat ik gesloten moet.
maar ik ben bang dat ik nog een keer wegloop, want ik snap het niet meer en word gek van alles, want ik weet niet meer naar wie ik moet luisteren en wie ik wel en niet kan vertrouwen. en dat ik mezelf dadelijk in nog moeilijkere problemen breng.

1 reactie

Hey,
Het lijkt er inderdaad op dat je foute vrienden hebt ik zou dus proberen om niet meer met die mensen om te gaan.

Reageer