Vraag

Weg uit huis

  • 4 January 2018
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Zoals jullie lezen staart er weg uit huis ik ben niet uit huis maar ik wil wel heel graag weg uit huis ik kan mij thuis niet goed concentreren ik heb vaak ruzie mijn vader scheld iedereen de laatste tijd uit ik weet niet waar door dat komt maar het wordt met de dag erger ik ben bang dat ik niet uit huis mag ik heb elke avond een schuld gevoel als mijn ouders weer ruzie hebben met elkaar het doet mij heel veel pijn en ik heb tegelijk tijd meer problemen als ik ruzie heb gehad doet mijn moeder lief en doet net of er niks aan de hand is geweest maar ik weet het het kan niet zo langer daarom wil ik heel graag zo snel mogelijk uit huis maar hoe moet ik dat doen

Groetjes saar03

2 reacties

Hey Saar, naar om dit te horen (of nou ja lezen dan... anyway)

Ten eerste is niets jouw fout. Dat je vader iedereen uitscheld is een probleem waar hij aan moet werken. Ik neem aan dat een deel van de ruzies over resultaten op school gaan. Door alle ruzies kan jij je niet concentreren en gaat school dus waarschijnlijk niet geweldig. Daarom is het belangrijk dat er wat aan gedaan wordt.
Heb je het met een docent of vriend(in) hierover gehad? Vaak helpt het al een beetje om met iemand te praten die 'er buiten' staat; iemand die niets met de situatie te maken heeft, waar jij je wel op je gemak voelt. Je kan ook met de kindertelefoon bellen of chatten. dan heb je misschien wat gerichter hulp, en ze zijn sowieso getraind. Je kan ook bureau jeugdzorg contacten, meestal doet de kindertelefoon dat ook (als jij daar toestemming voor geeft). Je huisarts kan misschien ook helpen.

Succes ermee, I believe in you
Keyj Baaij
Bedankt ik ga er zeker iets mee doen

Reageer