Wat doen jullie met Kerst en wat trekken jullie aan?

  • 24 December 2021
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo , even aan iedereen hier mooie Kerstdagen toewensen en vooral aan degenen die het wegens  verschillende redenen moeilijk hebben in hun leven !

Voor wie mijn vorige posts gevolgd heeft , met mij gaat alles eigenlijk heel goed . Mijn ouders hebben aanvaard dat mijn bff E. intussen mijn liefje is en dat we als lesbi-koppeltje verder willen . E. komt hier straks Kerst vieren en blijft tot morgen , met Nieuwjaar doen we het andersom en ga ik bij haar .

Wat doen jullie  met Kerst en wat trekken jullie aan ? Ik heb me net omgekleed en draag een Kersttrui , een zwart rokje ,panty en ballerina’s , jullie ?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hee jij ook fijne kerst ik heb een flare broek aan en een leuke shirtje

Reputatie 7
Badge +17

Wij doen thuis eigenlijk bijna niks aan Kerst. Opa en oma komen zondag eten maar dat is het dan ook wel. We dragen gewoon de kleding die we altijd dragen. Klinkt misschien saai maar ik vind het prima zo, heb sws weinig met kerst. Vind oudejaarsavond leuker.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi leuke vraag :) jij en iedereen ook (zo mooi mogelijke) fijne kerst! ik ga naar familie en we gaan dan een tocht lopen in het donkere bos langs allemaal midwinter hoorn blazers heel mysterieus is dat. En daarna eten met elkaar en gezelligheid. Vanavond kerstviering in de remonstrantse kerk en daarna logeren bij opa en oma en morgenvroeg oldtimer tocht. Ik doe morgen lekker makkelijke jas, vest en 3/4 broek aan met wollen sokken en zwarte high top schoenen en naar de viering jasje overhemd strik en kilt ( ruit rok ) met kniesokken en enkelschoenen.  En 2e kerstdag is chill dag ;) 

Groetjes liefs Julian X 

Ps super dat het je zo goed gaat. Veel geluk met je lief! XxX

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Ianka

Gisteren (1e kerstdag) heb ik een zwarte coltrui met daarover heen  een doorzichtig zwart shirt met kant en een beige flared broek aangetrokken. Vandaan een spijker flared broek en een foute kerst trui. En onder allebei de outfits zwarte laarzen.

Wat fijn dat het goed met je gaat en met je lief. 

 @Julian12 leuk dat je een kilt aan had en je er comfortabel bij voelt. 

xx Eenmeisje004 

Hoi, we hebben kerk bezocht en gewandeld en zijn naar een dierenparkje geweest. En lekker gegeten.Ik had een donkerblauw  vestje en een topje van wit met lichtblauw en een zwart rokje met panty en platte schoentjes. Voel ik me goed in. En inderdaad @Julian12 wat stoer! 

Sjammetje xxx

Reageer