Vraag

wat betekent mijn droom

  • 11 August 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

Ik heb de laatste weken om de dag dezelfde nachtmerrie namelijk: ik had gedroomd dat ik op mijn in mijn kamer aan het gamen (f1 of The Sims4) was , dat er ineens iets uit de kast viel, daarna ging de radio aan maar die schakelde steeds door alle zenders heen. Toen vroeg ik is daar iemand en vanuit de radio hoorde ik iemand ja zeggen, vervolgens vroeg ik of hij een van mijn ouders was en ik hoorde nee. Daarna hoorde ik via de radio een deur en iemand in het Duits schreeuwen of er nog mensen aanwezig waren. Daarna hoorde ik die jongen om hulp roepen.

Ik heb deze nachtmerrie dus de afgelopen weken om de dag, en dan gebeurt steeds hetzelfde . Maar wat kan deze nachtmerrie zijn en waarom krijg ik deze zo vaak.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

zou het kunnen zijn dat je misschien iets hebt gekeken (bijv. een film) over de 2e wereld oorlog of over iets anders? Als dat zo is kun je het beste andere films kijken met een vrolijker onderwerp. Als dat niet het geval is zou ik niet weten waar het vandaan zou moeten komen, misschien heb je zelf een idee?

een tip is om het hier met je ouders over te hebben of met iemand die je vertrouwt.

 

Hopelijk helpt dit je een beetje. Hou je sterk en probeer 's avonds voordat je gaat slapen leuke dingen doen/kijken.

groetjes :)

Reageer