Vraag

Vriendin Is Opeens Heel Kortaf

  • 18 July 2020
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vandaag probeerde ik contact te leggen met een goede vriendin van mij, maar ze was opeens heel erg kortaf tegen mij. Het gesprek ging als volgt:

Zij: Heyy

Ik: Haai

Zij: Hoe gaat ie?

Ik: Ja wel goed

Ik: En met jou?

Zij: Ook wel.

Zij: Maar heb je nog plannen?

Ik was op dat moment bezig, maar toen ik iets van 3 minuten later terug kwam stond er opeens.

Zij: Laat maar.

Ik: Hoezo?

Zij: Jij hebt duidelijk geen zin in mij want je negeert me.

Daarna heb ik nog vijf minuten geprobeerd om nog een gesprek aan te knopen omdat het helemaal niet de bedoeling was om haar te negeren of om haar het idee te geven dat ik haar aan het negeren was. Ik moest gewoon even wat dingen opruimen.

Geen antwoord. Ik heb nu (vijf uur later) nog steeds niks van haar gehoord.  Als ik bel neemt ze ook niet op. Ik weet dat ze de laatste tijd niet zo goed in haar vel zit en ik maak me zorgen om haar. Wat kan ik nu nog doen?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey missyannoniem

 

miss kan je haar een dagje rust geven en morgen opnieuw een gesprek beginnen. soms zijn mensen niet in zoon goeie bui en dan gebeurd dit. maar het licht er ook aan hoe jullie persoonlijke vriendschappelijke relatie er uit ziet.

 

ik hoop dat dit je helpt

 

MVG annoniemejongen

Hallo MissyAnoniem :)

Misschien had zij vandaag geen goede bui en was chagrijnig.

-TheMightySlayer <3

Ik weet van anderen dat ze dit weleens doet als ze kwaad is, maar dit heeft ze nog nooit naar mij gedaan. Daarom maak ik me juist zorgen. 

Reageer