VRAGENLIJST THUIS

  • 28 December 2020
  • 46 reacties
  • 1029 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

3: Hoe groot is je keuken?

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

5: Heb je huisdieren?

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

7: hoeveel badkamers?

8: Heb je een grote tuin?

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

11: Heb je een verzorgde voortuin?

12: Hoeveel treden heeft je trap?

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴


46 reacties

Ik heb hem al een keer ingevuld maar toch ook wel een keer leuk onze nieuwe huis op Bonaire

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

Vrijstaand huis

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

5

3: Hoe groot is je keuken?

Klein echt klein vergeleken met ons huis in Nederland daar hadden we een hoek keuken met alles in gebouwd hier een aanrecht blad met vier gas pitten.

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

Nu met 3 me broertje me zusje me moeder en ik dan

5: Heb je huisdieren?

Nee wel 1 buurt ezel die loopt hier de hele tijd rondjes door de wijk

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

Nee ik moet hem nu delen met me zusje

7: hoeveel badkamers?

1 met een mega gammele douchekop helaas ook geen bad meer maar gelukkig hebben we daar voor de zee op 10 minuten loop afstand

8: Heb je een grote tuin?

Valt mee 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

Klein staat een stapelbed een computer hoekje en een kast in meer kun je er ook niet kwijt

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

Ja een heleboel zand van de vorige bewoners

11: Heb je een verzorgde voortuin?

Nee niet echt het lijkt wel de wildernis aankomende zomer willen we de achtertuin wel plant vrij maken zodat je er in ieder geval kunt zitten

12: Hoeveel treden heeft je trap?

Geen 1 we wonen op de beneden verdieping 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

Ja nu behoorlijk veel omdat we van een 2 onder 1 kap woning naar een soort van kippenhok zijn verhuisd aan de andere kant van de wereld. We hebben nog steeds spullen in de verhuis container staan omdat we geen eens zoveel spullen in dit huis kwijt kunnen.

mijn ouders zijn gescheiden dus woon in twee huizen dus zullen veek dubbele antwoorden zijn

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis en appartement

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 3 en 4

3: Hoe groot is je keuken? klein, met twee mensen is het al krap

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren? 2 katten

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? bij het rijtjeshuis wel, bij het appartement deel ik mn kamer met mn zus

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? nee

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) rijtjeshuis: rommelig met wandtapijt, prikbord, planken met boeken enz en van die slinger lichtjes, appartement: posters, stapelbed

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) schuur

11: Heb je een verzorgde voortuin? nee

12: Hoeveel treden heeft je trap? idk

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nee

Reputatie 2
Badge

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) vrijstaand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 15 volgensmij, dan nog de gangen en de tuin :)

3: Hoe groot is je keuken? weet ik niet precies hahaha, maar wel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? ja, 2 katten, 2 cavia's en nog wat zilvervisjes 😝

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? jaa heb m'n eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? ja

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) wit met grijs bureau (klinkt saai, maar is echt leuk), uitklapbaar bed (ruimte besparen), cavia hok, led lights, tv en nog 2 kastjes

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) grasveldje, paar bomen, een tuinset en een soort van bak met allemaal planten en een waterbol erin (soort fonteintje)

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? pfoe... genoeg hahaha

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) denk eerder dat ze last hebben van mij 😝
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 2
Badge

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Rijtjeshuis. 

 

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 7 (met wc, woonkamer etc er bij.)

 

3: Hoe groot is je keuken? Niet groot en niet klein. Gewoon prima.

 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4 (Mijn moeder, vader, mijn zus en ik.)

 

5: Heb je huisdieren? Ja, 2 konijntjes en een hond.

 

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

Ja, ik heb een eigen kamer.

7: hoeveel badkamers? 1.

 

8: Heb je een grote tuin? Niet groot en niet klein. Gewoon prima.

 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Mijn kamer is niet zo groot, maar gewoon prima. Gewoon mijn bed gezellig met wat kussens. Mijn bureau met wat huiswerk dingen er op. Een kledingkast en nog wat boeken. Verder nog wat posters en wat accessoires.

 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Lounge bank, konijnenhok en kliko's. Ook nog zo'n hangstoel.

 

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja hoor.

 

12: Hoeveel treden heeft je trap? Haha geen idee, nog nooit geteld.

 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) Ja, wel eens van mijn zus. Die laat veel liggen en slingeren (bijv in de keuken.)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt) eindelijk 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) alleenstaand/ boerderij 

2: Hoeveel kamer heeft je huis? ongeveer 13

3: Hoe groot is je keuken?  ongeveer 4 bij 4

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? ​​​​​​ met 3 mensen 

5: Heb je huisdieren? ja, een kat (heel veel muizen) kippen, koeien, paarden

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja 

7: hoeveel badkamers? 1 (en een hele kleine van vroeger die niet meer gebruikt wordt en kapot is) 

8: Heb je een grote tuin? heel groot 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) 1 bed, 1 bureau, een grijze stoel die je kan uitklappen zodat je een soort van bed hebt, grijs gordijn met sterretjes, 1 blauw geverfde muur, de andere 3 muren zijn wit, veel kleurrijke kussens, overal boeken op de grond en op het bureau, een kast en een potje met tijm die bijna dood is op de vensterbank.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) schommel en duikel rek 

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja 

12: Hoeveel treden heeft je trap? 16 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nee 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk. zeker! 

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Badge

1: In wat voor soort huis woon je ? Ik woon op een schip

 

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 6

 

3: Hoe groot is je keuken? Ong 8bij 4meter

 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?6

 

5: Heb je huisdieren?jaa

 

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?nee, ik deel hem met mijn zusje

 

7: hoeveel badkamers?1

 

8: Heb je een grote tuin?nee heb geen tuin

 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? Een stapelbed met daarachter een kast tegenover de kast een bankje met daarnaast een poppenhuis en naast stapelbed staat er nog een kast

 

12: Hoeveel treden heeft je trap?ik heb ze nog nooit getest denk ong 98

 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)nee ik ben juist de rommelkont

Reputatie 2
Badge +1

 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) in een oude dijkwoning

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Mini gang waar je binnenkomt- woonkamer - keuken - slaapkamer 1- badkamer 1- slaapkamer 2 - badkamer 2 - slaapkamer 3 

3: Hoe groot is je keuken? Vrij klein maar goed ik woon in een oude dijkwoning

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?  5

5: Heb je huisdieren? Ja een kat

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? nee ik deel m’n kamer met m’n tweelingzus

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? Nope

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) rommelig, nee hoor grapje, de kamer is eigenlijk verdeeld in 3 kleine delen, een verhoogd vlak van mij een verhoogd vlak van S en een stuk in het midden wat van ons beide is op mijn deel staat in de hoek m’n bed en bij het raam m’n bureau, mn make-up hoekje en verder nog wat spulletjes en rommeltjes en bij S staat ook dr bed, make-up hoekje en bureau, en dan in het tussenstuk hebben we een grote kast waar rechts van S is en links van mij en we hebben daar 2 stoelen staan en nog wat leuke spulletjes en een schoenenrekje en ja vanalles eigenlijk

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) ja we hebben een hangmat onder het balkon hangen en we hebben een soort houten ding waar plantjes over heen hangennaast de schuur en daar zitten 2 haken waar je eventueel een schommel aan kan hangen verder hebben we gewoon veel plantjes en trapjes

11: Heb je een verzorgde voortuin? Nou leuke vraag maar we hebben dus geen voortuin

12: Hoeveel treden heeft je trap? Hahah deze vraag vind ik goed, wij hebben 21 traptredens maar volgens So zijn het er 20 en B beweert altijd dat het er 22 zijn maar ik S en m’n moeder hebben gewoon gelijk

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) mwah, van B en So eigenlijk niet zo heel veel want die hebben hun eigen kamer waar Indus eigenlijk nooit kom maar soms is het wel een een rommeltje in de keuken bijvoorbeeld en van S heb ik nooit last want die is gelukkig net als ik lekker opgeruimd dus onze kamer is super netjes en m’n moeder is nog wel eens een beetje chaotisch dus die maakt de meeste rommel.
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk. Ja zeker vond ik m leuk

Onnodige quotes verwijderd

Toedellsss xxx britt

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9 (incl. kelder en wc enzo)

3: Hoe groot is je keuken? kweenie

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? sowieso 1, de helft van de tijd 2

5: Heb je huisdieren? een kat

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? niet erg groot

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) witte muren met posters en foto's, met dekens aan de muur getimmerd

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) nee

11: Heb je een verzorgde voortuin? meeste is dood haha

12: Hoeveel treden heeft je trap? 30 ofzo?

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) mn sibling is irritant maar hij gamet heel vaak dus niet heel vaak last
 

1In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjes huis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 7 vgm

3: Hoe groot is je keuken? Niet heel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren? Jaa 2 katten

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Eige

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? Nee

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

11: Heb je een verzorgde voortuin?

12: Hoeveel treden heeft je trap?

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

Reputatie 1
Badge

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis?9

3: Hoe groot is je keuken? Niet MEGA maar er is genoeg ruimte

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? Nope

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Jep

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? Nee ik heb wel een tuin

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) groene muur rotzooi op de vloer rotzooi op mn bureau en billie merch

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) een zand hoop waar eerst een konijnen hok stond

11: Heb je een verzorgde voortuin? We hebben geen voortuin

12: Hoeveel treden heeft je trap?14-16 ik kan nu niet tellen

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) ja van mn moeder die het opruimt op een plek die alleen moeders kunnen bedenken of alleen maar meer rommel op mn kamer legt
 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Woonkamer, 4 slaapkamers, badkamer, wc, keuken, nog een hok onder de trap en een rommel kamertje

3: Hoe groot is je keuken?klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?5

5: Heb je huisdieren?nee

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 1 en een wc

8: Heb je een grote tuin? Nee

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)redelijk formaat, lauwe muren en een wastafel, slordig😉

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) tuinhuisje, tuin stoelen en tafel. Heel veel boompjes en twee bomen

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ik heb geen voortuin, alleen achtertuin, die is wel verzorgd

12: Hoeveel treden heeft je trap? Ik heb er twee, allebei 13

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)neh, zij hebben eerder last van mij
 

Reputatie 2
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) 2in1

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 3 slaapkamers en intotaal 10 geloof ik

3: Hoe groot is je keuken? Grote keuken haha hoe groot geen idee we hebben in ieder geval een kookeiland

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? Ja 2 cavias

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja mijn eigen kamer

7: hoeveel badkamers? binnenkort 2 

8: Heb je een grote tuin? Ja

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Ik heb een tweepersoonsbed, kledingkast, hangstoel, bureau en voor de rest een geel thema maar ook wel echt een biologie kamer.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Tuinhuisje, trampo, chill zet en heel veel planten

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? Geen idee haha

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) Zeker vooral mijn broertje
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 3
Badge +2

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjes huis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 7

3: Hoe groot is je keuken? niet heel groot, maar groot genoeg

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? niet meer

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja (heb ook de grootste slaapkamer van allemaal)

7: hoeveel badkamers? 1, maar we hebben los van het toilet in de badkamer wel een tweede toilet

8: Heb je een grote tuin? achtertuin ja, voortuin eigenlijk wel, maar dat zie je niet goed omdat er een hok voor de fietsen instaat

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) groot met een kast vol boeken en een bureau vol planten

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) we hebben een balk in de tuinhangen met haken waar je schommels in kunt hangen, maar we zijn hier een beetje oud voor en we hebben twee schuren

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja en nee, wij vinden het goed verzorgd mij wij vinden dat je de planten een beetje hun gang moet laten gaan, dus andere vinden van niet

12: Hoeveel treden heeft je trap? geen zin om te tellen

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)ja, met namen tijdens die thuiswerk perioden dat je nergens kon zitten zonder last te hebben van iemand anders, en mijn broer maakt veel muziek in zijn kamer die grenst aan de mijne dus dat hoor ik de hele dag

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 14 ofzo

3: Hoe groot is je keuken? redelijk klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren? ja katten

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? opzich wel

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) rommelig

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) nee

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? ehhhhhh ik gok 12

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) soms lawaai

Badge

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) gwn normaal huis rijtjeshuis 

2: Hoeveel kamer heeft je huis? umm k denk 11 of 12

3: Hoe groot is je keuken? gwn normaal

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? een hond en konijnen

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? yess

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? best groot

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) slordig

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) trampoline en een oude schommel die bijna uit elkaar valt.

11: Heb je een verzorgde voortuin? redelijk

12: Hoeveel treden heeft je trap? uhh idk

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) yupp
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 4
Badge +3

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis?
Slaapkamers 2 maar we hebben er 4 van gemaakt 

3: Hoe groot is je keuken?

niet zo groot weet nie precies 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

3 / 4 mn broer leeft half in groningen

5: Heb je huisdieren?

1 kat

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

nu wel vroeger met mn broer

7: hoeveel badkamers?  

1 hele oude lelijke

8: Heb je een grote tuin? 
nee maar we hebben tenminste een tuin

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

een opgeruimde troep

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

hell no alleen 2 kleine banjes

11: Heb je een verzorgde voortuin?

voortuin?

12: Hoeveel treden heeft je trap?

13 en 4

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

nou alleen iedereen zig met mij bemoeid

Reputatie 7
Badge +5

In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) vrijstaand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Zonder overlopen meegeteld 22 kamers

3: Hoe groot is je keuken? 5x9

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 mensen

5: Heb je huisdieren? Ja een labrador 

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja heb een eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 4 badkamers

8: Heb je een grote tuin? 2,5 ja ongeveer

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) gewoon netjes en eigenlijk niet echt meer een kinderkamer

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) trampoline, zwembad, springmatrassen, sportveldje

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja hebben een vaste tuinman

12: Hoeveel treden heeft je trap? Alles bij elkaar iets van 100 heb ze nooit geteld 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nee hoor

Badge

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) camping caravan 

2: Hoeveel kamer heeft je huis?1

3: Hoe groot is je keuken? Klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? Ja 11

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Nee, niemand

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Nee

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) heb geen kamer

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Nee

11: Heb je een verzorgde voortuin? Heb geen tuin

12: Hoeveel treden heeft je trap? Geen trap

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) beetje ja

Reputatie 3
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) 2onder1kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 13 kamers icl. woonkamer

3: Hoe groot is je keuken? 4,5 bij 5

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 8

5: Heb je huisdieren? hond, kanarie, kippen, haan, konijnen, agapornis (of hoe je t ook schrijft), lachduifjes. tortelduifjes, bijen, dat was t denk

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? gelukkig wel! Anders werd ik egt gek!

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? redelijk groot

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) volgens mijn moeder: een ontzettende rotzooi, volgens mij vakt dat heel erg mee!

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) schommels, kippenjok, duivenhok, 3 schuurtjes

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ik vind het 1 grote rotzooi maar mn ouders vinden eht netjes en mooi

12: Hoeveel treden heeft je trap? zit nu op de bank en heb egt geen zin om naar de trap te lopen! Sorry ben best lui… Maar volgens mij 14

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) qua rommel ben ik t ergste, maar qua herrie zijn de andere het!

 

Was leuke vragenlijst!

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Bij m’n moeder 2 en bij m’n vader 4

3: Hoe groot is je keuken? Ehh normaal

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? Moeder: 4 vader: 4

5: Heb je huisdieren? Moeder:kat vader: konijn

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja

7: hoeveel badkamers? Moeder: 2 vader 3

8: Heb je een grote tuin?  Bij m’n vader wel

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) gewoon normaal met led lights 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) schommel

11: Heb je een verzorgde voortuin? Bij m’n moeder wel en m’n vader niet

12: Hoeveel treden heeft je trap? Idk

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) JAAA BIJ MN VADER IEDEREEN PAKT MN SPULLEN
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi hoi, Hoi!

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel seks vragenlijsten dat ik er gek van wordt) Ja, precies, dit vast een super leuke vragenlijst!

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Ik woon in een twee-onder-een-kap huis.

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Eén woonkamer, vijf slaapkamers, twee badkamers en nog veel andere ruimtes, zoals de keuken, garage enz…

3: Hoe groot is je keuken? Best groot denk ik.

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? Met vijf personen, mijn tweeling broer, broertje, moeder, vader en ikzelf.

5: Heb je huisdieren? Ja, ik heb een kat en een hond.

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja, iedereen heeft zijn/haar eigen kamer, behalve mijn ouders, want die delen hun kamer.

7: hoeveel badkamers? Ik heb er twee, één grote op de eerste verdieping een kleinere op de tweede verdieping.

8: Heb je een grote tuin? Ja, best wel groot.

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Mijn kamer is best wel opgeruimd, verder staat er een bed, bank, televisie, twee kasten en een bureau in.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Ja, een trampoline, een glijbaan en een schommel.

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja, het ziet er best wel mooi uit.

12: Hoeveel treden heeft je trap? De eerste iets van 15, de tweede volgens mij iets minder en de trap naar de zolder nog minder.

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel en zo) Van rommel niet, maar soms vind ik mijn broertje wel irritant.
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit (forumregel 6).

Dat was hem hopelijk vond je hem leuk. Het was super leuk!

-flopflop13🔴⚪️🔴

 Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 3
Badge +2

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Alleenstaand, boerderij

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 11 ofzo idk

3: Hoe groot is je keuken? best groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 mensen

5: Heb je huisdieren? ja

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Ja

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) heel hoog plafond

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Gewoon gras met heel veel bomen

11: Heb je een verzorgde voortuin? niet echt

12: Hoeveel treden heeft je trap? 16

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) niet echt, ik ben degene waar ze last van hebben (:

Reputatie 3
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9 in totaal met wc en woonkamer enz er ook bij

3: Hoe groot is je keuken? Niet heel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 2 (ik en mijn moeder)

5: Heb je huisdieren? Nee

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Niet echt

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) best wel opgeruimt, mijn kamer is op zolder dus het is ook best groot, ik heb een klein raampje en een bureau, bed, een paar kastjes en een kledingkast. Mijn muren zijn turquoise

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Ja zon zwarte tafel en stoelen en kliko's

11: Heb je een verzorgde voortuin? Niet echt

12: Hoeveel treden heeft je trap?  13 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nahh niet echt
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 3
Badge +1

hayy hayy.

hier zijn mijn antwoorden :)

1.in wat voor soort huis woon je ? op een woongroep op 1 van me topics staat mijn verhaal :)

2: Hoeveel kamer heeft je huis? ff denken 1 kamer voor de leiding, 8 kamers voor de kinderen en dan een washok, woonkamer en keunen en 2 badkamers.

3: Hoe groot is je keuken? opzich wel groot maar dat moet wel met zo veel kinderen

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? nu 7 kinderen en de leiding

5: Heb je huisdieren? ja 2 katten bij me vader en 2 bij me moeder

6: Heb je een eigen kamer? yup

7: hoeveel badkamers? 2 voor de kinderen en 1 voor de leiding

8: Heb je een grote tuin? ja heel groot we zitten ook op een terrein

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? eeehm ja kleurrijk veel verzorgingsspullen, veel kleding en wat school boeken en schilders stuff

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) van de groep vroeger een klim toestel een schuur, we krijgen ook nieuw tuin spul en een trampo.

11: Heb je een verzorgde voortuin? het is een soort voor en achter tuin in 1 en ja hoor

12: Hoeveel treden heeft je trap? geen idee we hebben 2 trappen but ik denk mis 15 ofzo

13: Heb je ooit last van je familieleden?  op me woongrope nee ze hebben eerder last van mij hahahha ik ben zeg maar heel mischien heel erg diegne die alles rond laat slingeren :) 

 

voor vragen en tips of als je dingen wil weten. ik reageer snel en je kan alles vragen so let me know!!!

 

BY3 :slight_smile:

 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

2 onder 1 kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

Woonkamer en 3 slaapkamers

3: Hoe groot is je keuken?

Vrij klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

3 en een hond, broer en zus wonen niet meer thuis

5: Heb je huisdieren?

Een hond

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

Ja

7: hoeveel badkamers?

Eentje

8: Heb je een grote tuin?

Redelijk, niet uitzonderlijk maar ook geen mini stads tuintje

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

Smal, past echt net een bed overdwars en ik slaap onder een schuin afdak, echt weinig ruimte

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

2 kersenbomen

11: Heb je een verzorgde voortuin?

Op zich wel ja

12: Hoeveel treden heeft je trap?

Ff tellen, 12 naar de eerste verdieping en weer 12 naar zolder

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

Nee eigenlijk niet, we zijn ook niet met zoveel

​​​​​

Leuke vragenlijst was het! 

 

Reageer