VRAGENLIJST THUIS

  • 28 December 2020
  • 46 reacties
  • 1029 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

3: Hoe groot is je keuken?

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

5: Heb je huisdieren?

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

7: hoeveel badkamers?

8: Heb je een grote tuin?

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

11: Heb je een verzorgde voortuin?

12: Hoeveel treden heeft je trap?

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴


46 reacties

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) 2 onder een kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis? uuh in totaal alles dus met woonkamer enzo derbij  12 of 13 ofzo

3: Hoe groot is je keuken?  2,5 bij 5 meter

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 mensen 

5: Heb je huisdieren? kippen

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? redelijk 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) slordig 🙂 nee jk  zolderkamer met schuine kant met wandkast bed bureau kledingkast 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) trampoline speelhuis

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? geen idee en k ben te lui om te tellen

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) ja 
 

Badge

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Stilstaand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? ​​​​​​ vlgm 11

3: Hoe groot is je keuken? niet zo heel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?  4

5: Heb je huisdieren? ja 2 katten

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? yep

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? ik denk gemiddeld 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) slordig, nee jk. rommelig mag dat wel?

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)  stoelen en tuinmeubels maar geen schommel, trampoline etc

11: Heb je een verzorgde voortuin?  ja

12: Hoeveel treden heeft je trap?  vlgm 13

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)  yep
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Huis op platteland

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 15 i guess

3: Hoe groot is je keuken? idk

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren? ja, een kat

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Heb een eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? redelijk groot ja

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) redelijk groot, blauwe muren, groen plafond, posters van Harry Potter en Avengers, bed, bureau en zeteltje

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) nope, lekker leeg

11: Heb je een verzorgde voortuin? hebben geen voortuin

12: Hoeveel treden heeft je trap? 13

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nope, ben de meest rommilige
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk. Yup, eens iets anders dan altijd seksgeralteerd!

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Badge +1

1.alleenstaand

  1. 11 ofz
  2. geen idee. 4 bij 5 ofz
  3. 14
  4. hond (kippen maar zijn niet echt huisdieren denk ik
  5. samen met mijn zusje
  6. 2
  7. jaa heel groot met nog groot terrein eromheen
  8. heeeeeeeel lichtroze muren (bijna wit/crème) meubels van wat grofgebekte hout heel leuk.. mijn plafond is niet glad maar met balken (wit! Zacht vloerbedekking 1-2 cm hoog
  9. trampoline, speelhuisje en nog wat dingen zoals traptrekketjes en op ond ‘terrein’nog een hoop zand als zandbak 
  10. Ja
  11. geeeeen idee whahahahah😂
  12. Jaaaaaaa eerst sliep een zusje van 10 bij mij heeeeeel irritant lamp mocht niet aan sochtens en Savonds heel erg rommelig deur moest smacht open ughhhh en mijn zus ik ook heel vaak irritant hahahahah maar wel leuk lkkr duidelijk😂nu slaapt er een zusje van 5 die overal doorheen slaapt:))

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

2 onder 1 kap woning

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

denk een stuk of 8

3: Hoe groot is je keuken?

qua grootte weet ik niet is u vorm maar er zit een barretje bij 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

5

5: Heb je huisdieren?

ja een hond en 2 hamsters

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

nee met me zusje vroeger wel

7: hoeveel badkamers?

1

8: Heb je een grote tuin?

best wel

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

staat een bed een kleding kast en een bureau in 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

ja een hottub en een trampo

11: Heb je een verzorgde voortuin?

ja 

12: Hoeveel treden heeft je trap?

echt geen idee tel ze nooit

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

ja me broertjes zijn rommel gelukkig slaapt hij alleen me zusje en ik verzorgen alles best wel goed

Reputatie 4
Badge +3

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis?  12

3: Hoe groot is je keuken?  geen idee niet heel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren?  ja een hond

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? gemiddeld

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) bed , bureau, kleedje, kast, wasbak en veel spulletjes

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) een schommel

11: Heb je een verzorgde voortuin? best wel

12: Hoeveel treden heeft je trap? 15 volgens mij haha

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)
ja 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 7
Badge +19

HOOOOOIII

ik verveel me ook dusjaa why not?

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)  Ik had dus echt geeen idee hoe de soort woning genoemd word waar ik woon, dus ik heb het opgezocht haha. Een grachtenpand (volgens internet)

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 6 slaapkamers, 1 huiskamer, 1 keuken, 1 achterkamer, 3 gangen, 2 hokken wat niks is, 1 badkamer, 1 toilet (als dat ook een kamer is)

3: Hoe groot is je keuken? Gemiddeld I guess

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? Als iedereen thuis is 6, maar gebeurt zelden.

5: Heb je huisdieren? Ja, een hond

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Nee valt mee

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) bed, bureau, 2 kleine kasten, kleed op de grond, grijze muren, overal hangen foto’s, tis niet heeeel groot iets van 5x5m. Ennn ik heb leuke LEDlampen :)

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Alleen banken, tafel, planten, schuur en fietsen enzo haha

11: Heb je een verzorgde voortuin? Heb geen voortuin, gwn na 1 meter is een stoep

 12: Hoeveel treden heeft je trap? 17 hahaha

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo Jaaa want mijn zus komt vaak in mijn kamer en dan verplaatst ze al mijn spullen en dan mag ik het weer opruimen😱

Badge

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Bij mijn moedet in een appartement, bij mij vader in een alleenstaand herenhuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Moeder: 6 of 7 Vader: 12

3: Hoe groot is je keuken? Moeder: smal maar gezellig Vader: best groot, maar onhandig

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 2, maar het wisselt af met wie

5: Heb je huisdieren?  Helaas niet

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ik heb bij mijn moeder en mijn vader mijn eigen kamer (jk heb geen broers/zussen)

7: hoeveel badkamers? Opgeteld 2

8: Heb je een grote tuin?  Neuh, wel een leuke

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)  Niet netjes bij beide. Moeder: donkerblauwe muren, groene kastdeur, vierkant, bed rechts, klerenkast links, bureautje met hangende blokboekenkasten naast mijn kast, tegenover de deur 2 glazen balkondeuren. Vader: Deur in het midden, links een hoek met mijn zwarte houten bed met zwart houten nachtkastje (2 lades), de rechtermuur is gevuld door mijn bureau met lampje en plantjes, rechts daarvan heb ik een boekenkast met 16 25 bij 25 vierkante vakken, tegenover de deur een grote brede vensterbank en daarboven 2 elektrische ramen.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Telt een oude verotte tafel ook?

11: Heb je een verzorgde voortuin?  Bij mijn moeder zeker! We verbouwen daar pompoenen en wilde bloemen, maar bij mijn vader liggen er alledn kiezelsteentjes.

12: Hoeveel treden heeft je trap? Vader: 16 moeder: we hebben geen trap, we wonen op de begane grond.

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) zeker niet! Zij eerder van mij haha
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Vrijstaand huis in een doodlopende weg.

2: Hoeveel kamer heeft je huis? ehm: slaapkamers: 7 speelkamers: 2 wc: 3 kamer: 1 keuken: 1 washok: 1 douch: 1 en gang: 2 kantoortje voor me vader zit ook in het huis: 1

3: Hoe groot is je keuken? best wel klein alleen wij gaan het binnenkort verbouwen alles binnen (beneden) en dan word de keuken mega groot want dan gaat 1 speelkamer weg!

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? Wij zijn totaal (met met ouders erbij) met 8

5: Heb je huisdieren? Wij hebben heel veel dieren buiten. 2 Honden 2 Pony's heeel veel kippen weet niet precies hoeveel dat is dus ook met de duiven. en een pauw hebben we gehad konijnen hebben we gehad poezen hebben we gehad enz.

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja!! wij hebben allemaal een eigenkamer.. (me ouders slapen wel bij elkaar!:wink: )

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Ja mega groot wij zijn nu alles buiten aan het verbouwen!! krijgen nieuwe schuren enz. want mijn vader heb een eigen bedrijf hier gewoon bij het huis!

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Heel gezellig een zachte kleur groen, een leuk brocante bed, een mega bureau  een kast enz.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) jazeker, een trampoline, een speelhuisje, zomers hebben we een zwembad opstaan een grote ronden en voor de kleintjes een kleine! En een picknick bankje.

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja!

12: Hoeveel treden heeft je trap? Ehm heb ik eerlijk gezegd geen idee.

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) /

Ik vond het echt heel leuk om in te vullen! leuk idee ook!!

Liefs Emma000
 

Reputatie 2
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjes huis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 12 vm

3: Hoe groot is je keuken? geen flauw idee opzich wel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? 1 hond 1 kat 4 vissen en mijn spin

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? jep

7: hoeveel badkamers? 

8: Heb je een grote tuin? ja wel redelijk

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) mijn moeder vindt het een zwijnenstal. ik weet precies waar alles ligt in de berg en als ik mijn kamer opruim ben ik daarna altijd alles kwijt.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) ik had ooit een trampoline

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja hoor wel prima

12: Hoeveel treden heeft je trap? ik ben veel te lui om dat te gaan tellen

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) haha ja van mijn broertje
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 2
Badge +3

1: In wat voor soort huis woon je ? (appartement, 2in1, alleenstaand) 2 onder 1 kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 8 vgm

3: Hoe groot is je keuken? Klein haha

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5!  zusje, broertje, en ouders

5: Heb je huisdieren? jupp had er heel veel maar nu alleen een hondje

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ik heb een eigen kamer (gelukkig)

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Mwah beetje tussen groot en klein in

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Best groot veel ruimte

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) trampoline

11: Heb je een verzorgde voortuin? jawel alleen de bosjes zijn een beetje doos aan het gaan

12: Hoeveel treden heeft je trap? ik zou het niet weten hahah

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) jup vooral mn broertje en zusje

 

Xxx

Reputatie 2
Badge +3

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ? op een woongroep maar ga over 6 maanden op mezelf en ja ben pas 17.

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9 slaapkamers, 3 badkamers, washok, woonkamer, hal en een kantoor.

3: Hoe groot is je keuken? groot 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 8 kinderen en groepsleiding die zich afwisselt.

5: Heb je huisdieren? 3 katten. 2 bij me vader en 1 bij mijn moeder.

6: Heb je een eigen kamer? ja gelukkig wel.

7: hoeveel badkamers? 3

8: Heb je een grote tuin? ja heel groot we hebben een eigen terrein met ook een trampoline en een kinderboederij dichtbij en de hei.

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? rommelig maar wel gezelig. 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? ja een trampoline.

11: Heb je een verzorgde voortuin? het is een terrein dus niet echt een voortuin maar bij me ouders wel.

12: Hoeveel treden heeft je trap? idk we hebben bij me woongroep 2 trappen.

13: Heb je ooit last van je familieleden? nee niet echt. ik woon niet thuis dus ja.
 

vragen zijn altijd welkom :)

 

Badge

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

een 2 onder 1 kap woning

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

4 slaapkamers, 1 woonkamer/keuken, 1 extra kamer(geen idee wat het precies is)

3: Hoe groot is je keuken?

niet heel groot ook niet heel klei

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

5 mensjes

5: Heb je huisdieren?

ja een hondje

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

ja

7: hoeveel badkamers?

1

8: Heb je een grote tuin?

nee mijn tuin is niet de meest grote tuin maar het is een best prima tuin

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

mijn kamer is best groot maar lijkt best klein door alle rommel

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

wij hebben een schommel en hadden vroeger ook een glijbaan daar staat nu alleen nog maar het huisje van

11: Heb je een verzorgde voortuin?

best wel denk ik

12: Hoeveel treden heeft je trap?

26 samen en los van elkaar allebei 13

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

ja, mijn zusje haar speelgoed ligt overal
 

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) hoekhuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 12

3: Hoe groot is je keuken? Best wel groot je zou er gemakkelijk 4 matrassen in kunne leggen

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 mensen plus ikzelf

5: Heb je huisdieren? Nope ik had vissen maar ze zijn dood

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja kheb eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? Niet supergroot aangezien we een hoekhuis hebben maar groot genoeg voor een familiebarbeque (mijn ouders hebben 8 kinderen en die bij elkaar hebben 5 kinderen dus de familiebijeenkomsten zijn supergezellig

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) uhm vierkant met ledlights een bureau een tv een kast en een tweepersoonsbed met paarse gordijnen bruine vloer kaarsjes een boekenkast en een prullenbak zo goed?😂

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)we hebben plantjes die mijn vader elke zomer weer met zo een brandding doodmaakt dat ding spuit letterlijk vlammen rip de plantjes maargoed we hebben een barbeque en een schuur en ook een tuintafel met stoelen eromheen.

11: Heb je een verzorgde voortuin? Jazeker

12: Hoeveel treden heeft je trap? Ik zit in online les nu geen zin om te tellen maar als ik het me goed herriner 24 en 21

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) ja en geluidsoverlast van me broer die 24/7 zijn rapmuziekshit blasts
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk. Jahoor

-flopflop13🔴⚪️🔴

🖐🏽

 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) alleenstaand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 15 als t goed is

3: Hoe groot is je keuken? Idk 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? Jup 1 kat

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? Ja

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) gewoon normaal bureau bed kast en mijn spullen

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Glijbaan schommels trampoline klimrek 

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? Idk hebben 4 trappen tho

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) ja tuurlijk

Badge

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) alleenstaand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 8 kamers

3: Hoe groot is je keuken? best groot, het is een leefkeuken

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4 in totaal

5: Heb je huisdieren? ja, 3 honden en 3 katten 

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja, een eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 2

8: Heb je een grote tuin? best wel

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) slordig hihi(:

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) een zwembad

11: Heb je een verzorgde voortuin?nope

12: Hoeveel treden heeft je trap? 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)
 

Hoihoi, Haiii

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt) helemaal mee eens

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) 2 onder 1 dak

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 10 als ik goed tel :)

3: Hoe groot is je keuken? geen flauw idee

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? ja, een kat

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja, ik heb mijn eigen kamer, maar ‘s middags werkt mijn vader daar, en ik werk dan op zijn studeerkamer XD

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? matig

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) best groot, op zolder. dak-muren wit, de ene muur blauw behang, de andere muur roze behang, wit bureau, 2 planten, grijze kast, dakraam, en er komt 2 maart wss een keyboard bij

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) neh, nie echt

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja best wel, mijn moeder houdt erg van tuinieren

12: Hoeveel treden heeft je trap? 14 vlgs mij

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) een beetje van mijn moeder, ze breit en haakt best veel, waardoor je zomaar op een naald kunt gaan zitten bv :)
 

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk. jazeker, ff weer iets ander dan alleen seksvragen :D (lekker kort, das wel fijn)

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

1. Rijtjeshuis

2. 12, volgens mij

3. IDK

4. 3

5. Nee

6. Ik heb een eigen kamer

7. 1

8. Nee

9. Een muur lila, de rest wit. Bureau, opbergkast, kledingkast, boekenkast, bed, nachtkastje, raam, planken, plexiglasbord. (Netjes)

10. Een bankje

11. Normaal wel, maar door de sneeuw zijn veel planten dood gegaan.

12. 12

13. Niet echt heel erg

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Twee onder een kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 7

3: Hoe groot is je keuken? Best klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 3 

5: Heb je huisdieren? Ja, ik heb een konijn

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja, ik heb een eigen kamer

7: hoeveel badkamers? 1 

8: Heb je een grote tuin? Gemiddeld

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)  Gezellig en druk

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Ja, bloemen

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja, opzich wel

12: Hoeveel treden heeft je trap? 12 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nee 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

Heel erg leuk!!

-flopflop13🔴⚪️

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) APPARTEMENT

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 1 WOONKAMER, 3 SLAAPKAMERS, 1 WOONKAMER, 1 KEUKEN

3: Hoe groot is je keuken? NIET GROOT

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? NEE, WIL WEL EEN KAT

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? JA

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? BEETJE

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) BED IN DE HOEK, BUREAU BIJ RAAM, KLEDINGKAST MET EEN SPIEGEL ERNAAST.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) NEE 

11: Heb je een verzorgde voortuin? HEB ALLEEN ACHTERTUIN

12: Hoeveel treden heeft je trap? 14 GOK IK

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) JA ZE ETEN MN ETEN OP OF GOOIEN DINGEN WEG DAT VAN MIJ IS
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Badge

1. Mijn huis is alleenstaand.

2. Mijn huis bestaat uit. 1 woonkamer, 3 slaapkamers, 1 logeerkamer, 1 badkamer, 1 wc, 1 bijkeuken en een zolder.

3. De keuken is best wel groot.

4. Ik woon met 4 personen thuis.

5. Ik heb een hond.

6. Ik heb een eigen kamer.

7. Er is 1 badkamer.

8. Ik heb een best grote tuin voor een woonwijk.

9. In mijn kamer staat, een wit bed, een wit bureau, een witte kast, drie witte muren en een met een blaadjes behang, groene gordijnen en een blaadjes dekbedovertrek.

10. In mijn achtertuin staat, een trampoline. 4 bomen. Een schuur. En een hele grote stapel stenen die verkocht moeten worden. En een voetbal.

11. Ik heb een mooi nette voortuin.

12. Mijn trap heeft 15 treden.

13. Ja, ze gooien spullen te snel weg. En doen heel irritand.

 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

2 onder 1 kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

Woonkamer en 3 slaapkamers

3: Hoe groot is je keuken?

Vrij klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

3 en een hond, broer en zus wonen niet meer thuis

5: Heb je huisdieren?

Een hond

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

Ja

7: hoeveel badkamers?

Eentje

8: Heb je een grote tuin?

Redelijk, niet uitzonderlijk maar ook geen mini stads tuintje

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

Smal, past echt net een bed overdwars en ik slaap onder een schuin afdak, echt weinig ruimte

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

2 kersenbomen

11: Heb je een verzorgde voortuin?

Op zich wel ja

12: Hoeveel treden heeft je trap?

Ff tellen, 12 naar de eerste verdieping en weer 12 naar zolder

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

Nee eigenlijk niet, we zijn ook niet met zoveel

​​​​​

Leuke vragenlijst was het! 

 

Reputatie 3
Badge +1

hayy hayy.

hier zijn mijn antwoorden :)

1.in wat voor soort huis woon je ? op een woongroep op 1 van me topics staat mijn verhaal :)

2: Hoeveel kamer heeft je huis? ff denken 1 kamer voor de leiding, 8 kamers voor de kinderen en dan een washok, woonkamer en keunen en 2 badkamers.

3: Hoe groot is je keuken? opzich wel groot maar dat moet wel met zo veel kinderen

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? nu 7 kinderen en de leiding

5: Heb je huisdieren? ja 2 katten bij me vader en 2 bij me moeder

6: Heb je een eigen kamer? yup

7: hoeveel badkamers? 2 voor de kinderen en 1 voor de leiding

8: Heb je een grote tuin? ja heel groot we zitten ook op een terrein

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? eeehm ja kleurrijk veel verzorgingsspullen, veel kleding en wat school boeken en schilders stuff

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) van de groep vroeger een klim toestel een schuur, we krijgen ook nieuw tuin spul en een trampo.

11: Heb je een verzorgde voortuin? het is een soort voor en achter tuin in 1 en ja hoor

12: Hoeveel treden heeft je trap? geen idee we hebben 2 trappen but ik denk mis 15 ofzo

13: Heb je ooit last van je familieleden?  op me woongrope nee ze hebben eerder last van mij hahahha ik ben zeg maar heel mischien heel erg diegne die alles rond laat slingeren :) 

 

voor vragen en tips of als je dingen wil weten. ik reageer snel en je kan alles vragen so let me know!!!

 

BY3 :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +1

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9 in totaal met wc en woonkamer enz er ook bij

3: Hoe groot is je keuken? Niet heel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 2 (ik en mijn moeder)

5: Heb je huisdieren? Nee

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Niet echt

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) best wel opgeruimt, mijn kamer is op zolder dus het is ook best groot, ik heb een klein raampje en een bureau, bed, een paar kastjes en een kledingkast. Mijn muren zijn turquoise

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Ja zon zwarte tafel en stoelen en kliko's

11: Heb je een verzorgde voortuin? Niet echt

12: Hoeveel treden heeft je trap?  13 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nahh niet echt
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

 

Reputatie 3
Badge +2

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Alleenstaand, boerderij

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 11 ofzo idk

3: Hoe groot is je keuken? best groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 mensen

5: Heb je huisdieren? ja

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Ja

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) heel hoog plafond

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Gewoon gras met heel veel bomen

11: Heb je een verzorgde voortuin? niet echt

12: Hoeveel treden heeft je trap? 16

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) niet echt, ik ben degene waar ze last van hebben (:

Reageer