Verjaardag


Reputatie 5
Badge +3

Ik ben bij de verjaardag van mijn neefje


12 reacties

Leuk voor je

Hoe is het daar

Reputatie 7
Badge +7

veel geluk ik moet nu ook weg naar een klasgenoot om te werken aan een groepspresentatie

Reputatie 5
Badge +3

@Zelle leuk alleen werd net gelslagen door mijn neefje

Reputatie 5
Badge +3

veel geluk ik moet nu ook weg naar een klasgenoot om te werken aan een groepspresentatie

Veel plezier

Reputatie 7
Badge +7

sorry maar dit soort topics zijn dus niet helemaal de bedoeling.. 

sorry maar dit soort topics zijn dus niet helemaal de bedoeling.. 

Als mensen het leuk vinden om dit soort topics aan te maken.. Ik ben het zelf wel met je eens want sommige topics van @Rowena kunnen best in een topic. Maar goed, het is niet verboden, en als zij dat prima vind, so what denk ik dan xD.

Reputatie 5
Badge +3

sorry maar dit soort topics zijn dus niet helemaal de bedoeling.. 

Als mensen het leuk vinden om dit soort topics aan te maken.. Ik ben het zelf wel met je eens want sommige topics van @Rowena kunnen best in een topic. Maar goed, het is niet verboden, en als zij dat prima vind, so what denk ik dan xD.

Thx @TheMightySlayer  ❤️

Reputatie 3
Badge +2

Beste gebruikers, beste @Rowena , 

Het is inderdaad niet toegestaan het forum echt te gebruiken om in te chatten. Zie forumregel 7:  7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Fijn dat jullie hierin mee denken en elkaar erop wijzen. Het is fijn een duidelijke hulpvraag te benoemen wanneer je een topic opent! 

Veel plezier verder op het forum!

Groeten Willemijn

Namens De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +19

AH  goed dat je die stap hebt gezet na al dat verdriet. Waarom slaat je neefje je?

Reputatie 5
Badge +3

AH  goed dat je die stap hebt gezet na al dat verdriet. Waarom slaat je neefje je?

Hij wilde aandacht

Reputatie 7
Badge +19

oh raar dat hij dan gaat slaan bij mij thuis mag dat niet hoor.

Reputatie 5
Badge +3

oh raar dat hij dan gaat slaan bij mij thuis mag dat niet hoor.

Ja hier ook niet maar ik gaf hem een harde klap terug

Reageer