Vraag

Vakantievrienden maken

  • 30 September 2019
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey heyy
Ik ga in de zomervakantie altijd gewoon 3 weken met mijn ouders mee naar bijvoorbeeld Frankrijk of Italië ofzo (gewoon een beetje de standaard landen) en dat vond ik altijd leuk tot dit jaar. Ik ben nu 14 en ik maak niet echt vakantievrienden meer ofzo dat was vorig jaar nog wel maar dit jaar niet meer en ja ik heb maar 1 oudere broer maar die gaat niet meer mee op vakantie dus ik heb eigenlijk niet echt iemand om bijvoorbeeld mee naar het zwembad te gaan. (Mijn ouders gaan wel vaak mee naar het zwembad en dat is ook altijd wel gezellig maar het zou ook leuk zijn om met een wat jonger iemand iets te doen). Mijn ouders willen ook altijd graag oude stadjes bezoeken en musea enzo en oude kastelen en dat soort dingen maar daar vind ik ook helemaal niks aan 😴. Het probleem is dus dat ik het niet echt meer leuk vind om met m’n ouders op vakantie te gaan en ik ben nog te jong om alleen met vrienden te gaan. (Ik heb trouwens al nagedacht om een vriendin mee te nemen of om met een vriendin mee te gaan op vakantie maar ik ben ook wel iemand die geen zin heeft om 24/7 met iemand anders te zijn dus dat vind ik ook niet zo prettig voor 3 weken en dat heb ik dus ook met zo’n zomerkamp) Weet iemand een goede oplossing hiervoor??
Groetjesss ...

4 reacties

Zou iemand misschien tips hebben want we gaan binnenkort weer een vakantie boeken..

Hoi!

Tja, het is natuurlijk ook lastig om een Nederlands (of Engels) sprekend iemand te vinden. Hier wat dingen die je kunt proberen;

  • Als je in een hotel, resort of op een camping zit, kijk dan waar kinderen van jouw leeftijd de dag doorbrengen, je kunt je ouders vragen om ook naar die plek te gaan en daar contact te zoeken.
  • Je kunt, zoals jij ook al vertelde, kijken of er vrienden zijn die naar hetzelfde land gaan, je kunt dan proberen af te spreken om naar hetzelfde gebied of hotel/resort/camping te gaan, dan heb je meteen beet :P (Het helpt erg mee als jouw ouders bevriend zijn met de ouders van jouw vriend(in).

Dat was alles wat ik zo 123 kon bedenken, ben benieuwd of anderen nog ideeën hebben :)

Groetjes!

Hoi!

Tja, het is natuurlijk ook lastig om een Nederlands (of Engels) sprekend iemand te vinden. Hier wat dingen die je kunt proberen;

  • Als je in een hotel, resort of op een camping zit, kijk dan waar kinderen van jouw leeftijd de dag doorbrengen, je kunt je ouders vragen om ook naar die plek te gaan en daar contact te zoeken.
  • Je kunt, zoals jij ook al vertelde, kijken of er vrienden zijn die naar hetzelfde land gaan, je kunt dan proberen af te spreken om naar hetzelfde gebied of hotel/resort/camping te gaan, dan heb je meteen beet 😛 (Het helpt erg mee als jouw ouders bevriend zijn met de ouders van jouw vriend(in).

Dat was alles wat ik zo 123 kon bedenken, ben benieuwd of anderen nog ideeën hebben :)

Groetjes!

Dankje voor je reactie! Ik vind vooral het tweede idee goed, omdat je dan wel met vrienden bent maar wel een beetje privacy hebt. 

Hoi!

Tja, het is natuurlijk ook lastig om een Nederlands (of Engels) sprekend iemand te vinden. Hier wat dingen die je kunt proberen;

  • Als je in een hotel, resort of op een camping zit, kijk dan waar kinderen van jouw leeftijd de dag doorbrengen, je kunt je ouders vragen om ook naar die plek te gaan en daar contact te zoeken.
  • Je kunt, zoals jij ook al vertelde, kijken of er vrienden zijn die naar hetzelfde land gaan, je kunt dan proberen af te spreken om naar hetzelfde gebied of hotel/resort/camping te gaan, dan heb je meteen beet 😛 (Het helpt erg mee als jouw ouders bevriend zijn met de ouders van jouw vriend(in).

Dat was alles wat ik zo 123 kon bedenken, ben benieuwd of anderen nog ideeën hebben :)

Groetjes!

Dankje voor je reactie! Ik vind vooral het tweede idee goed, omdat je dan wel met vrienden bent maar wel een beetje privacy hebt. 

Graag gedaan! Veel succes, en laat het vooral niet je zin in vakantie dwarszitten ;)

 

Groetjes!

Reageer