Vader schreeuwt naar mij

• 6 August 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Hoi.

Het is een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst.

Hoe dan ook, het is weer tijd hoor.

Pap die zo boos word dat hij schreeuwt naar mij.

Ik was vergeten wat weg te gooien en ging dat doen. Pap werd boos omdat ik het in het plastic deed. Toen ik niet wist waar het dan moet hield ik mijn schouders op.

Ik weet niet hoe dat hem boos maakt, maar hij begon naar mij te schreeuwen. Omdat ik mijn schouders ophaalde. Ja, dat is alles.

Hij begon te zeggen dat hij moe is en al 4.5 uur heeft geschilderd (Hij is de buitenkant ven het huis aan het schilderen) en ik denk van “Wat boeit mij dat?” Mij boeit het dat je naar me hebt geschreeuwd!

Ik had al een stressvolle dag. Problemen met een online account en werk dat verschrikkelijk ging. Ik viel bijna in slaap dusja. Ik heb de laatste tijd veel slaapproblemen...

Dus ik werd ook enorm boos op hem. Hij werd nog bozer. Ja, als jij boos wordt word ik dat ook he.

Ik ben nog 6 dagen met hem. Dat moet fijn zijn omdat ik 4 weken bij hem ben, maar de tijd gaat veel te langzaam...

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hey Kit,

Verveld dat je vader zo naar je schreeuwt!

Als mensen moe zijn, dan worden ze vaak sneller boos. Dat is ook moeilijk voor hen, want vaak willen ze ook helemaal niet boos worden.

Het is natuurlijk helemaal niet leuk dat je vader tegen je schreeuwt. Misschien kan je aan hem vragen of hij dat minder kan doen, en zo jullie beide het dan fijner hebben.

Ok het leuker te maken kan je misschien iets leuks met je vader gaan doen. Weet je misschien iets wat jullie alle bij leuk vinden?

Als je leuke dingen doet, gaat de tijd altijd sneller!

Groetjes iemand.

Reageer