Vader gaat vreemd?

  • 4 April 2018
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi,

normaal ben ik degene die anderen moet helpen maar nu is het andersom...:(
Ik was vandaag alleen thuis en ik zat boven en hoorde post op de deurmat vallen dus ik pakte het.
Ik zag dat er ook een brief bijlag en mijn moeders naam stond er op, dus ik maakte hem open want dat mag van mijn moeder.
Ik zag een getypte brief ik las 2 zinnen en ik barste in tranen uit om wat er stond: Je moet beter op je man letten en Groetjes een hele bezorgde vriendin.
Ik heb nu het idee dat mn vader vreemdgaat en als mn moeder dit leest gaan ze sws uit elkaar.
Iets wat ik echt niet wil, ik kan namelijk echt niet zonder mn vader, we zijn gewoon heel close met elkaar en gaan samen weekeindjes weg naar het buitenland enz.
Ik heb niet het lef om met mn ouders hier over te praten maar toch heb ik het gevoel dat ik iets moet doen?
Kan iemand mij aub helpen?

XOXO UNICORNSS??

5 reacties

Hi XUnicornsX,

Whatsup?
De vorige keer dat ik je sprak was je super happy en meestal staan je reacties ook vol met hartjes enzo, maar ja, als ik je topic lees snap ik wel dat je ff niet echt lekker zit.

Heb je hele brief gelezen? Ik bedoel, alleen die 2 zinnen die je hier gezet hebt, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je vader vreemd gaat. Het zou ook kunnen dat diegene die de brief gestuurd heeft, het niet goed gezien heeft ofzo. Maar ja, als de hele brief erover gaat en er dus meer dingen in genoemd worden (die je hier natuurlijk zeker niet allemaal hoeft te vertellen) dan kan er wel iets zijn. Vraag is alleen wat dan precies.

Omdat jij de brief open hebt gemaakt (wat je moeder niet erg vindt, zoals je zegt), weet je moeder dus dat jij de brief gelezen hebt.

Heb je er al met je moeder over gepraat en wat heeft zij er over gezegd?

Gaat de inhoud van de brief over iets wat pas geleden gebeurd is of is het een “oud” verhaal, waarvan je moeder al afweet en misschien nog niet met jou over gepraat heeft. Maar dat ze het wel al met je vader heeft uitgesproken.

Het lijkt me altijd vervelend als zoiets gebeurt.

Ik lees wel wat je verder schrijft hier.

Is het nog wel leuk op de manege en je leven zonder beugel, bevalt dat ook nog een beetje?

Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je weer lekker drukke, leuke berichtjes kunt sturen met veel hartjes.

Mocht het zo zijn dat je papa en mama toch niet langer bij elkaar zouden kunnen blijven dan gaan ze zeker niet minder van je houden. Niemand wil jou kwijt, zeker niet je papa en mama.

Sterkte.

Spreek je later.

Liefs ❤️, ja er moet toch minstens één hartje staan in je topic.
Je weet toch dat ik op jongens val, maar ik vind dat je wel een hartje verdient, onder je riem.

Groetjes,
M&M’s
Hoi!

Dat is geen fijne situatie. Het is niet leuk om dat soort dingen te vinden, zeker niet waar personen bij betrokken zijn die veel voor je betekenen.

Heeft je moeder de brief al gelezen?

Als je moeder de brief leest, betekent dat niet meteen dat je ouders uit elkaar gaan. Ze moeten hier eerst over praten. Het is belangrijk dat ze allebei hun standpunt kunnen uitleggen. Misschien gaat je vader helemaal niet vreemd, en is het een misverstand.

Dat briefje was voor je moeder bedoeld, dus je geeft het best aan haar. Jij kunt zeggen dat je gelezen hebt wat erin staat, zodat je moeder weet dat jij op de hoogte bent van de inhoud. Op die manier begrijpt jouw moeder dat je je zorgen maakt.

Je hebt al een hart onder de riem van @M en Ms. Van mij krijg je een bemoedigende knuffel. Ik hoop dat je je daarmee al wat beter voelt.

Groetjes
x
Hoihoi,

Mijn moeder kwam net naar mij toe en zei dat ze de brief had gelezen.
Ze zei vervolgens dat het niet waar was en dat iemand mijn ouders gewoon dwars wou zitten.
Een hele opluchting dit dus, nog bedankt voor jullie reacties?❤️❤️

XOXO (jullie horen nog wel van me als er weer iets is?❤️?)
❤️?❤️
Supergoed nieuws 😃 Ik ben blij te zien dat je reactie er al een stuk kleurrijker uitziet 🙂
Hi XUnicornsX,

gelukkig vals alarm en gelijk zijn de ❤️❤️ weer terug.
Zo ken ik je weer, maar ik snap wel dat je in je eerste berichtje hier geen zin in ❤️❤️ had.

Gelukkig voor je.

Spreek je later wel weer. Hopelijk met leuk nieuws 🙂 en anders zien we wel weer hoe we je kunnen helpen.

Groetjes,
M&M's

Reageer