Vraag

Tis weer is zo ver, weer klappen

  • 26 January 2019
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi iedereen, k moet echt even iets kwijt. T was net weer helemaal mis. ( als jullie mn post van een week geleden gelezen hebben, hebben jullie kunnen lezen dat k als jaren word geslagen thuis.)

nou gister was het weer raak.
Mijn moeder kreeg een mail van mn mentor, dat ik het 1e lesuur (waar ik een toets had niet geleerd) geskot had. Mn moeder las dit onder het eten em ze ontplofte echt! Ze gooide haar bord met eten eerst naar me toe samen met haar telefoon. Daarna stond ze op en trok ze me aan mn haar van de stoel af en begon ze eerst met een klap in mn gezicht em daarna begon ze me echt met van alles te slaan, met der handen der riem alles wat los em vast stond in ons huis kwam tegen me aan.

Ik schreeuwde steeds en moest huilen van de pijn waaop mn moeder alleen maar bozer werd. Op een gegeven moment rukte ik me los en rende naar boven naar mn kamer. Nog geen seconde daarna rende mijn moeder achter me aan smeet de deur open en begon me keihard te trappen waardoor ik op de grond viel. Ze begon te schoppen en slaan gegen mn hoofd. Op een gegeven moment lag ik dus huilend op de grond en ging mn moeder na een half uur alleen maar slaan weg. Ze sloot me op in mn kamer. Ik ben toen maar op bed gaan liggen en hopen dat ik in slaap viel, maar dat ging dus best moeilijk van de pijn. Vanochtend keek ik in de spiegel en mn hele rug en armen zijn blauw. Mijn rechter oog is ook baluw en dik en heb eenormen hoofdpijn .

Ik ben hier echt klaar mee maar durf het veder echt tegen niemand te zeggen.
Ik zit nu opgesloten in mn kamer (huis 2 hoog) weet iemand hoe ik mn deur open krijg zonder sleutel?
Groetjes S, (srry voor lange verhaal)

4 reacties

Ik zou echt zorgen dat je meteen hulp krijgt want wat er gebeurt is echt niet goed
Lieve S,
ten eerste vind ik het echt heel dapper dat jij je verhaal al met d mensen op dit forum deelt!! heel veel respect voor... en mijn volgende tip is om nu een vriendin of vertrouwen persoon te bellen en vragen of die je kan helpen. er is vast wel iemand die dat gaat doen! je moet echt zorgen dat meer mensen dit weten want dit klinkt niet goed..
ik hoop dat je hier wat aan hebt!!
XX
Hoi

Dat is een heftige situatie. Als ik het goed begrijp, heeft je moeder je opgesloten in je kamer. Dat is niet ok. Ik stel voor dat je de KinderTelefoon contacteert. Zij kunnen je anoniem advies geven, en, als je dat wilt, doorverwijzen naar mensen die je kunnen helpen. Je kan ook steeds terecht bij de organisatie Veilig Thuis. Daar weet men hoe om te gaan met dit soort situaties.

Als je aanvoelt dat je moeder je dreigt pijn te doen, mag je gerust de politie bellen. Die is er om ervoor te zorgen dat iedereen veilig is. Je moeder gaat veel te ver, en jij hebt het recht om voor je veiligheid op te komen.

Zoals ItzzJustme zei, is het goed om dit met iemand te delen. Ik kan me voorstellen dat dat eng moet zijn, maar zoals de situatie nu is, kan het niet verder. Heb je iemand in gedachte waarbij je terecht kan? Misschien vind je het fijner om hier eerst met een vriend(in) over te praten, die eventueel samen met jou naar een volwassene kan.

Groetjes
Kenshin
Wat heftig! Dit is kindermishandeling en dat is zeer strafbaar. Ik denk dat je daar met een volwassene over moet praten. Misschien je mentor, Andere leraar of een ander vertrouwens persoon.

Reageer