Vraag

(tijdelijk) verblijf

  • 1 October 2022
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Badge

Yooooo

 

ik ben vanochtend om 5 a 6 uur weggegaan van huis (mama wist ervan af, ik had haar geappt toen ik in de trein zat) en ben weggeweest tot 13.30 ong. Inmiddels ben ik dus weer thuis mr ik moet echt nodig een plaats vinden om sws tijdelijk te kunnen verblijven. Ik ben van plan morgenochtend vroeg weer weg te gaan, hopelijk langer dan een halve dag en dat ik dan dus ergens kan blijven voor een tijdje.

 

De reden is dat ik en papa heel veel ruzie hebben sinds hij vorig jaar in een burnout is gekomen. Ik kan het niet meer aan en alles eromheen ook niet. Ik word er oprecht depressief van.

 

hopelijk kan iemand me snel helpen

 

alv bedankt :)

sparksys


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Misschien met iemand contact houden die je vertrouwd of bij je oma gaan wonen (als die er nog is) of bij je moeder of oom of tante je kan het alrtijd vragen!

Hi @SparkSys ,

Wat naar dat je in zo’n lastige situatie zit!
Is het een optie om te verblijven bij andere familieleden, vrienden of misschien bekende waar je goed mee overweg kunt?  Of misschien dat je bijvoorbeeld een (extra) baantje neemt om wat meer van thuis te zijn en jezelf bezig te houden? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie er compleet uitziet, maar het zijn wat mogelijkheden!

En ook al kennen we elkaar niet persoonlijk... Je bent hier altijd welkom! :-)

Liefs, Junia

Badge

Bedankt voor de reacties en het meedenken! Heel erg gewaardeerd!

Jammer genoeg heb ik niet echt vrienden of familie waar ik naartoe kan en kan ik ook niet echt makkelijk werk vinden ivm autisme en dus snelle overprikkeling :(

@Junia.r2581 bedoel je dat ik welkom ben online of in t echt? Just wondering, is btj onduidelijk haha <3

Reputatie 6
Badge +4

Hai SparkSys,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte!

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Je mag het opvatten, zoals je graag op wilt vatten @SparkSys  ;) Beide!

Badge

@Junia.r2581 tysm! Ik waardeer het enorm <3 mss kunnen we contact houden somehow als je wilt, dan kunnen we btj verder praten erover ofs :)

Reputatie 6
Badge +4

Hai SparkSys en eventueel anderen,

 

Het is niet de bedoeling om contact met elkaar te hebben buiten het forum, dus ook niet om persoonsgegevens uit te wisselen. Op het forum kinderen kinderen elkaar helpen en steunen, daarbuiten niet. Dus SparkSys, jouw wens is niet te vervullen.

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

 

 

Reageer