Vraag

Super irritante vader

  • 2 July 2022
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen. 

Ik zit met best een probleem.  Mijn vader is echt super irritant.  Nou het gaat als volgt 

Mijn ouders zijn al sinds me geboorte uit mekaar.  Nooit getrouwd geweest ik was eigenlijk ongewenst.  Ik snap me moeder volkomen zou ook niet met zo'n iemand  om willen gaan.  

Ik ga dr om het weekend heen.  En je zou denken dat hij dan wel een klein beetje aardig doet. Nou dit is totaal niet t geval hij noemt mij bijna alles onder de zon. Kkr kind. Mislukkeling. Monster. Ik wou dat je nooit geboren was.  En vul maar aan.  Onder andere.  Hij liegt ook tegen me.  En loopt me te chanteren.  En als ik er dan wat van zeg op een aardige manier  dan  wordt mijn tel afgepakt of moet ik naar me kamert. Ik word er pleuris moe van.  (Sorry voor die taal) En mijn moeder Beste moeder van allemaal maar als ik niet om het weekend naar me vader toe gaat. Dreigt ze mij uit huis te plaatsen of dat ik zelf maar een huis moet huren. Ben 17 en ik werk maar het is niet genoeg  om een huis te kennen huren.  

Alvast bedankt

Rachel

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ga met ze over praten misschien helpt dat 

Reputatie 4
Badge +3

heyy,

dit is echt vervelend, misschien zou je bij een vriend/vriendin kunnen logeren? Verder zou ik je vader vooral met rust laten. Misschien word hij dan boos en zo. Ik hoop echt dat dit helpt.

Xx Queertje <33

Reageer