Stiefvader die aan de drugs en hoeren zit.

• 15 september 2015
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Hoi lezers,

Ik had een siefvader die drugs gebruikte en vaak vreemd ging. Mijn moeder is nu niet meer met hem samen maar ik mis hem nog wel verschrikkelijk erg. Hij was fout en ja hij deed mijn moeder pijn.... ik bedoel hij ging vreemd en af en toe naar de hoeren en ja dat is denk ik heel erg heftig voor mijn moeder geweest. Toen mijn moeder weg is gegaan bij hem, toen heeft hij haar beschuldigd van zijn geld stelen. Hij had ook mijn geld en het geld van mijn moeder gestolen en heeft mijn moeders BMW ingenomen... terwijl die van haar was. hij heeft ooit perongeluk mijn moeders oproep opgenomen en toen heeft mijn moeder gehoord dat hij seks had met een ****. Zoveel dingen wat hij fout heeft gedaan... maar toch mis ik hem. Het leven daar ook, want hij was rijk, hij had het geld en een jacuzzie, een groot huis... hij had gewoon bijna alles wat hij wou. Ik trouwens ook. Nu leef ik in een appartementje (1 verdieping) in Hilversum-noord en geloof me van een villa naar een klein huisje in een asso wijk? Dat is echt vreselijk als je anders gewend bent! 

😞

4 reacties

Lieve al2408,

Misschien mis je jouw stiefvader erg maar ik denk dat dit toch veel beter is! Allemaal luxe dingen hebben en een mooi huis hebben is echt niet alles. Het gaat er veel meer om of jij en je moeder gelukkig zijn. Als je moeder niet gelukkig was met je stiefvader, is dit waarschijnlijk veel fijner voor haar. Probeer toch zoveel mogelijk te genieten van je huis!

X
Hey al2408,

Waarom mis je je stiefvader dan? wat is er nu niet meer wat er wel was? 

Verder moet je hem eigenlijk loslaten, als je kijkt naar wat hij allemaal heeft gedaan en misschien nog wou gaan doen... En over dat flatje gesproken: Ik snap dat dat kut is!  vooral als je eerst dus zo ''rijk'' was 😃 Maar probeer er het beste van te maken! Mopperen heeft geen zin, je leven gaat door! Hoe dan ook.

En wat ''geloofinjezelf'' ook zegt: ''Het gaat niet om het geld maar of je gelukkig bent!''. 
En dan komt nu  het meest kutte voorbeeld maar wat ik toch ga zeggen: ''Kijk naar andere landen, wat hebben ze daar en wat heb jij hier?''. Ik blijf het volhouden, hier heb je een kachel, fornuis en alles wat je nodig hebt! Ik snap dat de overstap groot is maar zo leer je wel leven op verschillende manieren.... Als student zal je het ook heus niet superbreed hebben :D 

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt en geniet!

-Domuh ❤
Domuh heeft inderdaad gelijk je moet denken wat er zou gebeuren als hij er nu wel was. Verder zou ik proberen het los te laten! Sterkte iedergeval!
Zou je nog eens iets willen achterlaten? hoe het gaat ofzo :D

-Domuh ❤

Reageer