Vraag

slechte punten

  • 6 October 2018
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik zit in de 3e klas van Havo en ik ga met 24 andere leerlingen naar spanje. alleen mis ik dan een week school. Ik sta echt niet goed met mijn punten en mijn ouders zeggen dat ik misschien maar niet meer moet gaan. Maar de school is pas net begonnen en ik kan mijn punten nog ophalen. alles is al geregeld, het geld, het gastgezin, en ik wil mijn vriendin niet teleurstellen want die gaat samen met mij mee naar spanje. Ik moet van mijn ouders een goeie reden hebben om toch mee te gaan en dat ik die week kan missen. Help! weet iemand een goeie reden?

1 reactie

Hoi

Je gaat met medeleerlingen een week naar Spanje. Aangezien ik vermoed dat school je niet zomaar een week laat skippen, ga ik ervan uit dat die Spanjereis door school georganiseerd is. Als school je de toestemming geeft om een weekje les te missen, vermoed ik dat ze je hulp willen bieden om lessen in te halen. Daarbij missen je vrienden ook een weekje les, en kunnen jullie elkaar eventueel helpen.

Misschien is het een goed idee om uit te zoeken wat de oorzaak is van je lage cijfers. Kan je dit bespreken met je mentor? Je zou geholpen kunnen zijn met leerlingenbegeleiding.

Een week naar Spanje kan een hele mooie, leerrijke ervaring zijn. Je zal er vast nuttige ervaring opdoen, en dingen leren die je niet op school leert. In een weekje Spanje leert je vast meer dan op school. Ik hoop dat je naar Spanje mag. Alvast een fijne reis gewenst 🙂

Groetjes
Kenshin

Reageer