Vraag

Slechte band met moeder

  • 26 April 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hee,

Ik zit ergens mee. Sinds mijn ouders zijn gescheiden (4 jaar geleden) heb ik een slechte band met mijn moeder. Ze heeft nog nooit ik hou van je gezegd. Dat zegt ze wel tegen mijn zusje en halfbroertje. Ik zit bij een psycholoog en we hebben al vaker gesprekken met ze drieën gehad. We zouden samen dingen gaan doen. We zijn een keer naar de bioscoop geweest maar dat was heel ongemakkelijk. Verder is er niets veranderd. Ze reageert altijd geïrriteerd op alles wat ik zeg en  bij elke beweging die ik maak zucht ze. Ze maakt ook vaak duidelijk dat ik dik ben en moet afvallen. Ze maakt me heel verdrietig en ik heb geen zeg. Ruzie´s hebben geen zin want ik ben altijd egoïstisch en ondankbaar volgens haar verder moet ik mijn mond houden.

Iemand een idee hoe ik dit verder moet aanpakken?

Sorry er zijn mensen die het slechter hebben. Het spijt me. 


1 reactie

Hey

ik vind het vervelend voor je hoe ze met je omgaat. Dat verdien je niet. Heb je al eens tegen haar gezegd dat je het echt niet leuk vindt ?  Of misschien kun je haar een brief schrijven. Ga je nog naar je vader of ben je alleen bij haar ? Misschien dat je er dan met hem over kunt praten als je dat wilt.

succes❤️

Reageer