Vraag

Seksueel misbruik?

  • 18 March 2022
  • 5 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vroeg me eigenlijk af of dit normaal is: mijn vader raakt vaak mn billen aan (wel met kleding) en soms knijpt hij er ook in, soms heeft hij ook een opmerking gemaakt als ik wil in je billen bijten of dat ik nice billen/curves heb


5 reacties

Wat erg !!!!! Ik zou aangifte doen ,want dit is niet oké 

Hij wil in je billen bijten !? Wow dit is echt niet goed. Ga aangifte doen bij de Politie !!!! 

 

Reputatie 6
Badge +7

Wat erg !!!!! Ik zou aangifte doen ,want dit is niet oké 

 

Je moet geen aangifte doen voor alles wat je dwars zit. De politie erbij? Kom op zeg. 

Begin eens met aanspreken, dat je dit niet OK vindt. Hij maakt sexuele opmerkingen naar zijn dochter. 

Misschien vindt hij het ‘grappig’, maar dan heeft hij niet goed aangevoeld dat dat echt niet kan, zeker niet tegenwoordig. 

Maak het hem duidelijk en dat gaat niet via de politie.

 

Reputatie 6
Badge +5

Het zou goed kunnen dat hij het gewoon bedoeld als grapje, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken. Ik zou er gewoon wat van zeggen of eventueel naar je moeder toegaan, en het eerst tegen haar zeggen. Ga in ieder geval niet direct naar de politie.

sterkte! xxx

 

Hi,

Mijn moeder doet dat ook wel eens, maar dat is gewoon als grapje en ik vind het niet erg. 

Als jij je er niet prettig bij voelt, ga eerst met hem praten (ja dat kan ongemakkelijk zijn) en als dit niet werkt hulp vragen aan iemand anders. Het zou de politie kunnen zijn, maar ik vind het lastig te beoordelen aan de hand van dit verhaal of de politie nodig is.

~Ikke13

Idd politie vind ik iets te ver gaan

Reageer