Vraag

scheiding door zus?

  • 13 March 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

De situatie zit zo mijn zus kan niet haar keuze bedenken welke studie ze wilt doen.  Mijn moeder wou haar het liefst vandaag ergens in schrijven maar mn zus wist nog niet wat ze wou. Mijn vader probeerde haar te helpen maar nu voelt mijn moeder zich dom alsof ze er niks van snapt. Nu zitten mijn vader en moeder te ruzieën en zit mijn zus huilend op haar kamer, omdat ze denkt dat het allemaal haar schuld is. Wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey het beste wat je nu kan doen is of gewoon afwachten wat er gebeurt of je zus proberen te troosten.  Je ouders hebben denk ik gewoon even ruzie maar dat betekent niet dat ze hierdoor gaan scheiden. Als ze gaan scheiden dan zou dat zijn om dat ze heel vaak heel veel ruzie maken en niet om een ruzie dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. 

veel liefs Sillie78:heart:

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben het eens met @sillie78  jij kunt misschien het best een steun zijn voor jouw zus. En buiten de ruzie blijven want dan wordt het misschien voor jou ook nog erger. Moeilijk lijkt me dit maar probeer vooral je zus te steunen

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Zeggen tegen je zus dat het niet haar schuld is de keuze is moeilijk en zeg tegen je ouders dat ze moeten praten niet ruzieën 

Reageer