Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

scheidende ouders maar ik wil het niet!

• 15 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hooii,
Mijn moeder heeft besloten om weg te gaan bij me vader. Aan het begin van de zomervakantie, ik heb dus ook echt een kut vakantie gehad. Nu zijn ze alles aan het regelen enzo. Maar heel de tijd verteld me moeder het tegen iedereen en dan denk ik echt zo: waarom moet iedereen het weten? Ze zegt het tegen mensen die ik niet eens ken en waarvan ik wil dat hun het helemaal niet weten. Maar daar mag ik dan weer niks over zeggen want dan word ze gelijk weer boos. Ik word echt gek hier thuis. Als me moeder thuis is heeft ze geen aandacht voor mij want dan zit ze alleen maar met haar telefoon en als me vader thuis is loopt hij alleen maar te zeiken over dat het huis vies is en dat ik van alles moet schoonmaken en op ruimen. Hij loopt me ook heel erg vaak uit te schelden waar ik heel erg onzeker van word terwijl ik dat eerste helemaal niet was. Me moeder zegt heel de tijd tegen mij dat ik erover moet praten met mensen maar dat kan ik al helemaal niet. Ik heb al een gesprek gehad met me mentor en toen begon hij er  ook over en toen moest ik al bijna huilen. Hij zei dat ik wel altijd naar hem toe kan komen en altijd met hem kan praten, dat vond ik wel lief van hem. Hij zei ook dat ik er over moet praten want hij ziet aan mij dat ik er mee zit..Maar dat durf ik niet! Kan iemand me helpen??
Want ik wil best wel met iemand praten maar ik durf het gewoon niet! Dankjulliewel alvast om de moeite te doen om dit te lezen!

XXX Hulpeloos meisje (15)

4 reacties

Praat erover met je paps en mams.

dankje voor je reactie maar dat durf ik dus niet.....
probeer anders met vrienden of andere familie te praten. ik had pressies hetzelfde en praten helpt echt.

ja ik weet dat het helpt. Ik heb al 2 gesprekken gehad met me mentor, dat was wel ff goed, dat ga ik na de vakantie nog een keer doen denk ik
Praat erover met je paps en mams.
probeer anders met vrienden of andere familie te praten. ik had pressies hetzelfde en praten helpt echt.

Reageer