ruzies en wantrouwen

  • 9 January 2018
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,
ik heb een niet zo goed verleden achter de rug waardoor mijn ouders me niet meer vertrouwen. ik heb vaak ruzie thuis en als er thuis iets gebeurd dan is het bijna altijd mijn schuld. tussen mijn moeder en mij gaat het al helemaal niet goed ze heeft me een paar keer uitgescholden ze heeft me ook wel is geslagen of geschopt, een keer was mijn moeder zo boos door iets van school dat ze tegen me begon te schreeuwen en ze me schopte en sloeg daarna zetten ze me buiten de deur. het gaat denk ik nooit meer goed komen tussen mij en mijn ouders. een vriendin van mij weet heel mijn verhaal en ze gaf me advies om professionele hulp te gaan zoeken. het liefst wil ik niet meer thuis wonen want hoe hard ik me best ook doe ik doe altijd iets fout! ik hoop dat iemand mij kan helpen!
groetjes elysé

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hey,

Hoezo doe je niet wat je vriendin zegt? Ik denk dat het best optie is! Je hebt ook zulke huizen met kinderen die niet thuis kunnen wonen. Dit soort dingen moet je echt even opzoeken op internet. Maar ga eerst naar een huisarts. Die zal je zeker verder kunnen helpen.

Ik vind het erg vervelend voor je dat je ouders je niet zo goed behandelen. Ik wens je veel sterkte en succes 🙂

Reageer