Ruzieënde ouders

  • 20 October 2019
  • 0 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik ben een beetje ten einde raad en ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen, daarom ben ik hier.

Nou mijn ouders hebben de laatste 3 jaar echt heel erg veel ruzie, om alle kleine dingen is er gezeik en ze betrekken mij en mijn zusje (10) er bij. Na afloop komen ze apart naar ons toe om sorry te zeggen of om te vragen wat ze fout hebben gedaan! Ik wil ze gewoon vertellen dat ze allebei dingen fout doen en ook allebei dingen goed doen maar ze horen alleen maar de negatieve/slechte dingen.

Nu zijn we net terug van een weekje vakantie en natuurlijk is er gezeur om dat de een meer op moet ruimen of dat de ander geen eten klaar maakt. (Mijn moeder denkt dat mijn vader niks doet en dat hij gewoon op de bank is gaan zitten, maar hij is de persoon die ons naarf huis heeft gereden, hij is de persoon die ons in bed heeft gelegd, hij is de persoon die de koffers naar boven draagt. Maar mijn vader denkt dat mijn moeder het niet goed bedoelt en dat ze overdrijft, ze doen ndus beide dingen goed maar denken en zien alleen het negative zoals ik al zei.) 

Normaal is mijn vader al een beetje kortaf na een dag werken en maakt hij over veel dingen een probleem, maar aan de andere kant is hij heel erg gevoelig en houd hij zielsveel van mijn moeder. Ik vind het heel erg om hem zo verdrietig te moeten zien en ik heb het echt met hem te doen. 

Ik houd heel erg veel van mijn ouders en wil dit daarom dus ook graag oplossen, heeft iemand tips of advies? 

XXX Meisje met problemen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer