Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ruzie met ouders en dan gaan ze dreigen over iets wat gevoelig ligt bij mij

• 11 mei 2013
  • 5 reacties
  • 677 Bekeken

De honderdste keer dat ik ruzie heb met mijn ouders!!
Zijn ze net uit eten geweest kom ik van boven om te vragen hoe het was en waar mijn chocolade is gebleven.... 
Heeft mijn moeder hem opgegeten je denkt nu natuurlijk wat stelt ze zich aan maar ongeacht wat het is ze moeten gwn van mijn spullen afblijven.
Ik zei dat dus teggen mijn moeder en ook dat ze nog een bibliotheek boek moet hebben want ik moet nog een stukje voorbereiden voor mijn boekbespreking 
dat had ze 3 weken geleden al beloofd dus ook dat zeg ik tegen haar en dan word ze boos en zegt ze dat ik beter op kamers kan ik zei dat dat beter voor ons allemaal zou zijn maar dat ik daar jammer genoeg te jong voor ben!!!!! 
Toen zei mijn vader : JE DURFT NIET EENS EEN NACHT BIJ IEMAND ANDERS TE SLAPEN EN DAN WIL JE OP KAMERS PFFF DAT HOE JE NOOIT VOL!!
Maar ik heb dus heimwee en zat er net nog over na te denken hoe ik het in godsnaam ging doen met schoolkamp waar ik over 9 dagen naartoe moet en dan komt mijn vader met zo'n rot opmerking net of ik het leuk vind dat ik door die *** heimwee nergens naar toe kan 

En dan zegt hij er ook nog eens achteraan : ONZE AVOND IS WEER EENS VERPEST EN DOOR WIE ZOU DAT KOMEN 

5 reacties

wat een leuke ouders zeg! misschien moet je eens rustig praten dat het je echt geraakt heeft.

heel naar voor je en sterkte!
Iedereen zegt dat maar ik zit op kindertherapie straks ga ik naar Virenze en ik praat echt wel met ze maar ze snappen niet wat er aan de hand is ze snappen het wel maar ze zien niet hoeveel pijn het mij doet 

Thnxzz voor je hulp in ieder geval
De honderdste keer dat ik ruzie heb met mijn ouders!!
Zijn ze net uit eten geweest kom ik van boven om te vragen hoe het was en waar mijn chocolade is gebleven.... 
Heeft mijn moeder hem opgegeten je denkt nu natuurlijk wat stelt ze zich aan maar ongeacht wat het is ze moeten gwn van mijn spullen afblijven.
Ik zei dat dus teggen mijn moeder en ook dat ze nog een bibliotheek boek moet hebben want ik moet nog een stukje voorbereiden voor mijn boekbespreking 
dat had ze 3 weken geleden al beloofd dus ook dat zeg ik tegen haar en dan word ze boos en zegt ze dat ik beter op kamers kan ik zei dat dat beter voor ons allemaal zou zijn maar dat ik daar jammer genoeg te jong voor ben!!!!! 
Toen zei mijn vader : JE DURFT NIET EENS EEN NACHT BIJ IEMAND ANDERS TE SLAPEN EN DAN WIL JE OP KAMERS PFFF DAT HOE JE NOOIT VOL!!
Maar ik heb dus heimwee en zat er net nog over na te denken hoe ik het in godsnaam ging doen met schoolkamp waar ik over 9 dagen naartoe moet en dan komt mijn vader met zo'n rot opmerking net of ik het leuk vind dat ik door die *** heimwee nergens naar toe kan 

En dan zegt hij er ook nog eens achteraan : ONZE AVOND IS WEER EENS VERPEST EN DOOR WIE ZOU DAT KOMEN 

Hey!
Ik heb ook last van heimwee, en niet zo,n klein beetje ook.
In groep 8 zouden wij op kamp gaan hé ik was doodsbang en had superveel heimwee, 
Ik ben uiteindelijk ook niet meegegaan (lang verhaal).
Vorig jaar in de 1e klas gingen we weer op kamp. Deze keer ging ik wel mee,
ik had alweer super veel heimwee en toen ik daar kwam moest ik eigenlijk heel de tijd huilen van de spanning ik had ook superveel buikpijn. De laatste dag kon ik het niet meer volhouden en ik barstte in tranen uit. Ik kon niet meer stoppen met huilen en de meisjes gingen mij troosten, zo heb ik toen vriendinnen gemaakt ze waren echt super aardig en vol met begrip. Maar jij bent een jongen toch? Dan is dat natuurlijk anders.. Ik vind het echt kut voor je dat je ouders je niet steunen. Zeg dat dan ook; Misshien heb ik wel zoveel heimwee omdat jullie mij totaal niet steunen. Heb er begrip voor dat zou misschien nog helpen!' Mijn ouders zeggen ook heel vaak dat er weer een dag/avond is verpest dankzij mij alleen omdat ik 2 zinnen zei die niet zo goed vielen.. 

Kortom: Ik snap je, ik heb het ook en ik weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen :s

groetjes, namen
Ruzie met je ouders is natuurlijk niet leuk..

Maar zeg eens eerlijk, heb jy nooit eens wat opgemaakt wat van een ander was? En kun je echt niet zelf een boek gaan halen?

Dat verhaal van iedereen dat je ouders je niet steunen enzovoort vind ik een beetje raar, want ze worden gewoon een beetje geirriteerd.. Is het niet eens verstandig om zelf wat verantwoordelijkheid te tonen en normaal met ze in gesprek kan gaan, in plaats van dat je meteen vraagt: "MAM WAAR IS ME CHOCOLADE!?"terwijl ze net terug komen van hun etentje.

Succes!
Beste lovelife ik vind dit een hele laffe reactie ik vind dat je je mening mag uiten maar als je het niet eens bent met alles wat ik schrijf en zeg moet je niet reageren ik kom hier overigens niet om me nog rotter te voelen maar om steun te krijgen en namen ik ben een meisje maar mensen vergissen zich wel vaken in mijn geslacht dat is niet altijd even leuk xx

Reageer