Ruzie met ouders

  • 11 December 2018
  • 6 reacties
  • 255 Bekeken

Badge
Hallo ik ben bram en ik ben 13 ik woon ver van mijn school weg en heb huiswerkbegeleiding dus kom meestal pas rond 7 uur thuis
en ik heb dan zin om te eten en duw mijn eten in de magnetron
en dan begint het weer
“je hebt de verkeerde trein genomen! Je hebt weer slechte punten! Je bent te laat!” En zo gaat het maar door ik ben moe kom thuis en meteen weer ruzie mijn stiefvader slaat me ook regelmatig op mijn hoofd en knijpt me soms dan ga ik naar mijn vader en vertel ik alles
ik weet niet wat ik moet!
kan iemand mij helpen?

6 reacties

Hey Bremm

Wat heftig dat het er thuis zo aan toe gaat. Niet ok dat je stiefvader zo doet.

Het is goed dat je je vader vertelt wat er gebeurt. Grijpt je vader in? Het lijkt me van belang dat je duidelijk aangeeft hoe naar je stiefvader kan doen.

Zie je het zitten om op school aan te geven wat er thuis gebeurt? Je mentor zou je kunnen helpen. Hierover praten lucht vast op. Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Badge
@Kenshin bedankt voor de tip
mijn vader gaat er iets aan doen👍🏻
Fijn dat je vader actie gaat ondernemen. Ik hoop dat je situatie snel de goede kant op zal gaan.

Bedankt voor de update :)

Gr. Kenshin
Badge
@Kenshin het gaat wel nog altijd slecht en aangezien mijn vader ook niet veel kan doen is het nog afwachten
verder is het hier ook niet super😕
heb heb nog een andere topic
ps ik ben van wo-wo bij vader en andersom
Hopelijk gaat het stapje voor stapje beter. Ik zal je andere topic eens bekijken.

Gr. Kenshin
Brem,

het is je eigen vader niet,dus je mag gwn naar de politie gaan als het moet (want als ik dit lees is dit 'kindermishandeling').

Groet..

Reageer