Vraag

ruzie met mijn vader

  • 31 July 2022
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi mensen op het forum 

 

Ik kwam dus terug van vakantie en het was 12 uur s'nacht en ik was vergeten om het gordijn dicht te doen dus mij vader kwam binnen en zei het dus ik sprong op het dicht te doen en uit het niets gaf hij mij een klap op mij achterhoofd is dit normaal 

Nog een voor beeld

Vandaag was ik vergeten om operuimen en sloeg me weer 

 

Iemand tips 

Met vriendelijke groet een onzeker meisje van 12


4 reacties

Nee, het is niet normaal dat je ouder je slaat en dat moet je ook niet zo gaan vinden. Ik zou tegen je moeder zeggen dat je vader dit doet, zodat zij ervoor kan zorgen dat hij stopt. Hopelijk stopt het dan.

Succes

Reputatie 4
Badge +3

Je kan ook altijd tussen 11 en 9 volgensmij de kindertelefoon bellen

Reputatie 6
Badge +3

Hey Charloisanoniem,

Normaal is het niet dat je vader je slaat, en het lijkt mij ook wel een overreactie.

Als hij dit vaker doet/gaat doen, zou ik met Veiligthuis bellen/chatten. Zij zijn er voor dit soort dingen en kunnen je dan verder helpen.

Zoals It’s me again al zei, zou ik het ook aan je moeder vertellen als dat kan. Ook kan je het met je vader bespreken. Ik weet niet of hij daarvoor openstaat, want dat moet je zelf beslissen, maar als je denkt van wel zou ik het zeker doen.

Groetjes iemand. 

Badge

het is niet normaal dat je vader je daarom slaat(alhoewel dat bij mij ook dat geval is maar dat word al geregeld) ik zou proberen eerst met je vader er over te praten en dan zeggen dat je dat niet fijn vind en dan kan je hem vragen er mee te stoppen

groetjes: daboy

Reageer