Vraag

Ruzie met mijn moeder

  • 19 August 2018
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik had net een hele erge ruzie met mijn moeder.
We zitten dus in Limburg op vakantie maar ik hou er echt niet van gister waren we ergens naartoe dus ik ging gewoon in de auto blijven zitten om het voor niemand te verpesten het was daar kinda boring. Vervolgens appt Mn moeder me dat ik haar vakantie heb verpest en dat zegt ze iedere vakantie en iedere dag terwijl ik het juist niet probeer te verpesten ik wil zo graag naar huis( Mn ouders zijn gescheiden btw) dus ik vroeg mag ik naar huis met de trein en ze zegt nee, we hadden daarna een hele ruzie en ik had zelfs gezegd val dood maar tijdens de hele ruzie deed ze gewoon alsof ik soort afval was een last voor haar alleen omdat ze verantwoordelijk is voor mij liet z ene niet gaan omdat zij anders problemen kreeg. Al Mn respect voor haar is gewoon weg en ik voel me gewoon zo eenzaam hier :-(
Ik heb echt geen idee wat ik moet doen , moet ik dit oplossen, weglopen naar huis???

2 reacties

Weglopen is nooit de oplossing, hoe fijn het soms ook lijkt. Hoe lang duurt je vakantie nog? Probeer het uit te zingen tot de vakantie voorbij is en geef daarna aan dat je in de toekomst eigenlijk niet meer mee wilt.
1. Praat een keer rustig met je moeder desnoods haal je iemand erbij die de boel onder controle kan houden
2. Als je weet wat haar interesses zijn ga wat leuks doen met haar zal de band verbeteren. Het moet trouwens wel van beide kanten komen en oprecht als je niet iets doet uit liefde krijg je geheid ruzie ik snap dat je haar op dit moment haat maar probeer het gewoon
3. Stel voor om bijv. Volgend jaar met een ander gezin op vakantie te gaan als je namelijk met meer mensen bent is het gezelliger en heb je minder ruzie als je dan weer een betere band hebt met je moeder kan je weer eens met haar op vakantie gaan
4. Blijf genieten blijf niet in de auto zitten of weglopen van je problemen ik liep ook altijd weg maar schoot er niks mee op

Het enige wat ik nog kan zeggen is om misschien contact op te nemen met je vader misschien helpt dag

Hopelijk had je hier wat aan

Reageer