Vraag

ruzie met broer

  • 29 December 2021
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Hallo mensen,

Ik ben een meisje en heb 3 broers (1 tweeling broer, 1 broer van 16 en 1 broer van 21). Ik en mijn oudste broer zijn echt goeie vrienden. We steunen elkaar altijd als ik iets verkeerd heb gedaan en ik krijg straf dan probeert hij aan papa te vragen of dat het niet korter kan of weg. En ja zo nog dingen maar laats was ik echt chacherijnig waardoor ik hem nogal heb afgesnauwd. Waardoor we ruzie hebben gekregen. Ik heb echt al honderd keer sorry gezegd maar hij blijft boos. Weten jullie wat ik kan doen? Ik mis hem echt.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Gwn even laten en na een tijdje gwn een random knuffel geven en zeggen ik mis je en heb heel veel spijt 

Je kan iets voor hem kopen wat niet super duur is maar wat hij wel graag wil! Ook kan je hem eerlijk vertellen dat je chagrijnig was en daardoor zo deed! Hopelijk is alles nu weer oké tussen jullie?

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou gewoon nog eventjes wachten, maar na een paar dagen/weken nog een keer sorry zeggen en hem gewoon een hele dikke knuffel geven. Als hij dan nog steeds boos is probeer het er dan wat uitgebreider met hem over te hebben en het proberen uit de praten.

 

Groetjes

Misschien kan je iets liefs doen voor hem

Tips 

- koop iets leuks voor hem

- ga even goed met hem praten 

- geef hem een dikke knuffel 

- zeg tegen hem wat je voelt 

Reageer