Ruzie en erger... nu heb ik in het geheim gesneden.....

  • 21 August 2019
  • 10 reacties
  • 216 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Weer een ruzie en hun SNAPPEN GEWOON NIKS ERVAN OMDAT ZE TOCH NIET EENS NAAR MIJ LUISTEREN EN IK HAAT HUN 3X HET DUBBELEN EN IK WIL GEWOON UIT DAT HUIS VOR ALTIJD EN NIET MEER TERUG GAAN OMDAT HUN TOCH NOOIT NAAR MIJ LUISTEN EN GAAN ZELF MIJ WEER DE SCHULDIGE NOEMEN EN IK BEN GEK GEWORDEN ERDOOR EN NU IN GEHEIM DOOR HUN *** GEDRAG HEB IK GEWOON MIJZELF DOOR HUN ME WEER GESNEDEN... IK HAAT ALS ER GEEN BLOED ERAF VALT!!!!!! IK HAAT HET!!!!!!!!!!

JA DOEI HUN SCHULD DOOR DIT EN HUN DENKEN ALLEEN MAAR DAT IK GEK GEWO RDDEN BEN EN DAARNA ZEGGEN DAT NIET WAAR IS OMDAT HUN ZELF HUN DE SHULDIGE HEBBEN GENOEMT!!!!!!!

IK WORD TOCH ZIEK EN IK HAAT ZE HELEMAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!!!!

IK MOET GEWOON MIJN ADVOCAAT ERBIJ HALEN HOOR DIT KAN GEWOON NIET!!!!!!!!!!!!!! HE BOEIT ME NIET OF IK ER GEEN HEB OF NIET... IK MOET ER 1 HEBBEN OF 2.... HUN STAAN ALTIJD ZELF MIJ BLIJVEN TE BESCHULDIGEN!!!!!!

HET BOEIT ME NIET ALS IK NAAR DE CELL WORD ERIN GEGOOIT!!!!! HET IS HUN SCHULD!!!!!!!!!!!!! IK MOET GEWOON KLACHTEN INDIENEN!!!! ZE HEBBEN MIJ VANDAAG ACHTER MIJN RUG GEPRAAT EN HEB DIE SCHUIFDEUREN ZEG GE DAAN OMDAT IK ZIE HEUS WEL DAT ZE ACHTER MIJN RUG OM PRATEN EN DAT IS VERBODEN!!!!!!!! IK BEN NIET DOM HOOR OM GEK TE ZIJN EN HUN DENKEN DAT IK EEN GEK BEN EN ALLEEN MOET GELATEN WORDEN!!!!!!!!! IK MOET GEWOON IETS ERAAN DOEN MARA HUN HOUDEN ME TOCH TEGEN EN GAAN DAN MIJ ALS DE SHULDIGE WIJZEN DATBIK DAN IN DE CELL ER I N MOET WORDEN GELATEN!!!!!!!! HUN MOETEN ZELF HUN LESSEN LEREN.!!!!! DAT KAN JE TOCH NIET MAKEN DIT?!?!?!?!?!??!?! HET BOEIT ME NIET OF IK ZIEK WORD OF MEER PIJN KRIJG!!!!!!!! HET IS HUN SCHULD DAT!!!!!! IK KIES ER ZELF NIET ERVOOR????? IK BEN ECHT NIET DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

10 reacties

Ohkee,

Laten we even rustig worden, ondanks deze ruzie met je ouders. Ik vind het super dat je het forum hebt gekozen als een uitgangspunt. Hier kan je even al je emoties loslaten, zonder dat persé iemand er iets over te zeggen heeft.

Ik doe het zelf ook, en voel me daardoor ook een stukje beter, ondanks dat je misschien nog steeds boos bent.

Wat mij het handigst lijkt, is dat je deze avond jezelf rustig houdt op je kamer. En je ouders duidelijk maakt dat je nu geen gesprek aan wilt gaan. Morgen kan je misschien contact opnemen met een goede vriend, of een familielid waar je wel goed mee om kan gaan. Je zou diegene kunnen vragen of je een paar dagen bij hun mag blijven. Gewoon om even afstand tussen jou en je ouders te hebben. Zodat jullie beiden even kunnen afkoelen.

En je bent begonnen met snijden vertelde je. Wees alsjeblieft blij dat er geen bloed uit is gekomen. Je houdt er zulke lelijke strepen van over. En dat gun je je ouders niet, maar jijzelf al helemaal niet toch? 1 zo'n streep blijft maanden zichtbaar. En als je je weer beter voelt, en de relatie tussen jullie beiden is weer iets beter, dan zal zo'n litteken je constant weer laten terug denken aan het nu.

Probeer wat anders te vinden dan snijden. Mij betreft kom je op het forum en schrijf je weer even al je woede van je af. Als dat voorbij is kan je nog denken van of je het deel met ons, of dat je het verwijdert en voor jezelf houdt.

Wij zijn er voor je! En we willen je graag steunen waar dat kan!

See ya!
Spookyzx.
Het zijn toch mijn nep auders... HUN willen altijd toch mij zover te laten komen om hun meer hekel te laten krijgen en ik heb meer dan genoeg gewacht en ik WIL WEG!!!!!!

Maar dat mag nooit en zelf in geheim weg zijn bij iemand..... terwijl ik helemaal niemand heb!!!
Er word voor me geregeld binnenkort dat ik dan in een ander gezin ga wonen voor halve week of elke weekend.. zoiets.....

Maar ik heb echt door hun te veel pijn door die 2..... te veel van mijn arm......

ik voel me te ziek en moe...... ik zei ook dat ik diabetes heb.. ik eet door hun te veel zoete dingen enzo.... Maar ik ga toch naar de dokter van hun en moet.. ja maar logies dat ik heb door hun ook... het zal raar zijn dat ik dat niet heb.....
Reputatie 3
Badge +3
Uhm... als je hier liever geen antwoord op geeft moet je het niet doen, maar mag ik vragen waarom je andere ouders hebt?

Gr. Iwemw
Ik MOEST geadopteerd worden van mijn land 😑
Hey JadeGameSetPlay

Wat jammer dat het er thuis zo heftig aan toe ging, dat je ertoe aangezet werd jezelf pijn te doen. Heb je de wonde goed verzorgd? Als je gekwetst bent, is het nuttig om de wonde schoon te maken en te ontsmetten, zodat je een ontsteking kan voorkomen.

Zoals Spookyzx zei, kan het helpen om een gezonde uitlaatklep te zoeken ter vervanging van het snijden. Zo zou je bijvoorbeeld je gevoelens neer kunnen schrijven of tekenen, om daarna het blad te verscheuren. Je zou op je kamer een schriftje op je bureau klaar kunnen leggen, zodat je het vlot kan vinden.

Er wordt voor je geregeld dat je nu en dan bij een ander gezin kan verblijven. Dat lijkt in mijn ogen goed nieuws. Op die nieuwe plek zou je tot rust kunnen komen. Ben jij er tevreden mee?

Je gaat binnenkort naar de dokter om na te gaan of je diabetes hebt. Ken je de dokter? Moest je nog veel last hebben van je arm, kan je de wonden aan de dokter laten zien. Die weet er vast raad mee.

Groetjes
Kenshin
Ik ken de dokter best goed.

En heb koppijn continu
als het echt zo erg is zou je het tegen je ouders moeten zeggen ZONDER tegen hun te schreeuwen, laat zien dat jij de verstandige bent, als zij tegen jouw roepen is het hun fout niet de jouwe, door niet te schreeuwen laat zien dat je helder na denkt en kan je jouw gerechtigheid zien en dat zal je sterk maken

nog veel suc6
Luciaa
Wat vervelend dat je hoofdpijn hebt. De dokter ken je goed? Het lijkt me nuttig om aan de dokter te vertellen wat er zoal in je omgaat en waar je last van hebt. Zou je dat zien zitten?

Gr. Kenshin
Ik kan wel proberen

Reageer