Ruzie :(

  • 30 March 2018
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Hoi. Mijn ouders hebben vaak ruzie. de laatste 2 weekenden en vaak begint dat dan met mij en mijn moeder. Ik ben dr echt klaar mee. met kerst wou mijn moeder ook niet dat mn vader mee at. (Hij at uiteindelijk wel mee) en ik heb al 2 keer meegemaakt dat mijn moeder zegt dat ze er klaar mee is (Het huwelijk) de eerste keer waren we op vakantie.. En ik kan dr ook niet echt met ze over praten.. Een keer is er ook een bord op de grond gegooid :l Iemand tips?

2 reacties

Oke.. dit is en blijft altijd een lastige situatie.. maar ik zou " hoe moeilijk t ook is, toch eens met je ouders praten.. dit hoeft echt niet met boze gezichten te gaan.. je kan dit ook op een rustige, begripvolle manier doen. Je zegt bijvoorbeeld. Hee mam, ik wil je wat vragen. Papa en jij hebben de laatstd tijd best vaak ruzie en ik voel me er niet zo fijn bij... kunnen we hier samen wat aan doen. Als je toch er voor kiest om niet te praten met je ouders. Zou ik toch naar andere mogelijke familie of vrienden gaan. Misschien kunnen zij je helpen. Roos
onnodige quote verwijderd

Dankjewel 🙂

Reageer