ruzie

  • 19 March 2018
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb altijd ruzie met mn ouders ze schelden me uit en slaan me steeds wat moet ik doen ik ben zo bang voor ze

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Praat hierover met iemand waar jij om geeft, dit kan een familielid zijn of een goede vriend. Of een mentor, leerkracht of een wildvreemde op straat? Iemand moet hier iets aan doen. En dat dit gebeurd is heel erg! Je ouders horen ervoor je zijn. En je te helpen in moeilijke tijden.

Als ze dit constant blijven doen, bel dan gerust is een keer de politie of ga na een politie bureau en vertel wat je ouders met je doen!

Hopelijk kom je hier snel vanaf!
Sterkte!

Gr:Mr.S
Praat hierover met iemand waar jij om geeft, dit kan een familielid zijn of een goede vriend. Of een mentor, leerkracht of een wildvreemde op straat? Iemand moet hier iets aan doen. En dat dit gebeurd is heel erg! Je ouders horen ervoor je zijn. En je te helpen in moeilijke tijden.

Als ze dit constant blijven doen, bel dan gerust is een keer de politie of ga na een politie bureau en vertel wat je ouders met je doen!

Hopelijk kom je hier snel vanaf!


Sterkte!

Gr:Mr.S



dankjewel
ma ik ben zo bang dat het erger word zit onder de blauwe plekken en heb me vroeger gesneden mn ouders lachte me uit plaats van te helpen ik wil gwn weg

Reageer