Rot en k*t voelen

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Dus mijn stiefvader is een hele goeie vader als ik kijk tegen mijn biologische vader, maar hij en mijn moeder hebben de laatste tijden ruzie gehad. De laatste keer was toen het bed tijd was en ik lag al in bed en ik hoorde hem zeggen dat mijn moeder is laag"je kunt niks, je bent waardeloos" je bent dat, je bent zus bla bla bla.....

Volgende morgen ik had het besproken met mijn moeder over die ruzie en ze heeft tegen mij gezegd dat hij had haar al ergere dingen gezegd, bijvoorbeeld dat hij een keer zo boos tegen haar was dat hij zei dat hij zou dood maken en 'in de terras duwen'.

Sinds dat ben ik altijd stilgestaan, maar ik kan eingelijks niks aandoen. dus ik voel me rot.

3 reacties

Helaas gaat het niet van de een op de andere dag over.... Het kost tijd.... Er is ook wel een gezegde; "Time heals all wounds" (Tijd heelt alle wonden). Ik weet dat het lastig is maar je komt er wel doorheen.

Succes!
Beste alfred p,

Bedankt voor je mening. Ik probeer ook elke dag mijn gedachten bij iets anders te bijhouden. En ik heb ook al met mijn beste vriendin erover gepraat maar ik blijf toch rot voelen.
Wat een vervelende situatie.... Maar ik denk dat het beste wat je kan doen is met je moeder praten of je gedachten ergens anders bijhouden, ga een goede serie/ youtube kijken, je kan gaan gamen of met vrienden afspreken. Ik denk trouwens dat praten over je situatie ook oplucht.

Veel succes!

Reageer