psychisch mishandeld

  • 7 November 2022
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

Hoi

 

Ben er zojuist achtergekomen dat ik jarenlang psychisch mishandeld ben

Dacht altijd al dat hoe mijn ouders tegen mij deden niet normaal was maar wist nooit wat er precies aan de hand was.

Wanneer ik bij vrienden langs kwam zag ik dat hun ouders hun niet steeds dom noemden of snel boos werden of zelfs geen normale conversaties kunnen houden

Nu ben ik waarschijnlijk depressief en ik huil elke nacht want werd vroeger ook nog blijkbaar gepest op school en had een vriendin in de 1e en 2e klas die mij alleen maar als vriend behandelde als ze een vriend nodig had.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

Als je een vraag hebt ofzo stel gwn


2 reacties

Badge

Hoi. Van mij een hug! Misschien kun je de kindertelefoon eens bellen en advies vragen. Zijn je ouders altijd zo? Als je er voorzichtig over praat met hun? En misschien kun je ergens lid van worden waar je leuke mensen ontmoet die écht vrienden willen zijn ik heb dat bij scouting bv.  Ik gun je geluk hoor. Kus!

Sjammetje xxxx

  1. Ja mn moeder is altijd al zo gemeen geweest en mn vader praat gwn bijna niet tegen me
  2. ze luisteren toch niet naar mij dus ik ga met iemand van veilig thuis praten
  3. Ik heb nu wel meer vrienden maar ik zit gwn nog met vroeger

 

Hoi. Van mij een hug! Misschien kun je de kindertelefoon eens bellen en advies vragen. Zijn je ouders altijd zo? Als je er voorzichtig over praat met hun? En misschien kun je ergens lid van worden waar je leuke mensen ontmoet die écht vrienden willen zijn ik heb dat bij scouting bv.  Ik gun je geluk hoor. Kus!

Sjammetje xxxx

Reageer